Internetowa sprzedaż cały czas zyskuje na popularności. Dotyczy to nie tylko elektroniki, ubrań czy artykułów spożywczych, ale także np. samochodów.
Dostrzega to Inchcape Polska, które właśnie uruchamia sieciową platformę sprzedaży aut BMW. Od teraz możecie więc kupić samochód tej marki bez wychodzenia z domu. Platforma znajduje się pod tym linkiem.
Czytaj też: Elon Musk zapowiada rewolucję w Autopilocie Tesli
Piotr Berzyński, Dyrektor Oddziału Inchcape Warszawa, mówi:
Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, wsłuchujemy się w ich potrzeby, a nawet staramy się je antycypować i strategicznie podchodzimy do naszego rozwoju. Inchcape stale rozwija pakiet swoich usług cyfrowych, internetowa platforma sprzedaży BMW Direct jest kolejnym elementem w ramach tej strategii. Można to porównać do otwarcia czwartego salonu Inchcape w Polsce, który otwarty jest całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom, jakie zastosowaliśmy na BMW Direct, nasi klienci szybko i bez problemów mogą stać się właścicielami wymarzonego auta. Internetowa platforma jest innowacyjnym narzędziem sprzedaży samochodów premium w Polsce, otwieramy się na nowe możliwości i kreujemy sytuację na rynku, to duży krok w rozwoju zarówno Inchcape Polska, jak i samego BMW.
BMW od lat stawia na rozwiązania cyfrowe. Usługa BMW ConnectedDrive umożliwia klientom wykorzystanie takich technologii jak np. internet rzeczy. Inchcape Polska widzi wręcz przyszłość w rozwoju e-commerce, gdzie to algorytmy i SI towarzyszą klientom w zakupach.
Radosław Miszkiel, dyrektor ds. sprzedaży BMW, dodaje:
Cieszymy się, że nasz partner Inchape Polska wdraża platformę BMW Direct, umożliwiając zakup auta BMW wraz ze wszystkimi formalnościami bez wychodzenia z domu. Klienci zyskują wybór na jakich warunkach, gdzie i kiedy, chcą dokonać zakupu. To kolejny element ważnych dla nas rozwiązań cyfrowych tworzonych z myślą o komforcie klientów BMW. Nowa rzeczywistość wymaga tworzenia nowych rozwiązań, BMW nie patrzy wstecz, wraz z partnerami jesteśmy już w tej rzeczywistości.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News