T-Mobile poinformował, że wprowadził do oferty usługę eSIM. Jest jednak mały haczyk, bo na początku nie każdy będzie mógł z niej skorzystać.
eSIM w T-Mobile – w końcu!
Nie jestem w stanie zliczyć ile razy widziałem i słyszałem pytanie o to kiedy eSIM pojawi się w T-Mobile.
Usługa jest dostępna od dzisiaj i można z niej skorzytać na następujących urządzeniach – iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2 gen), iPad Pro 11” (1 gen. 2018), iPad Pro 11” (2 gen. 2020), iPad Pro 12,9” (4 gen. 2020), iPad Pro 12,9” (3 gen. 2018), iPad Pro 12,9” (2 gen. 2017), iPad Pro 10,5” (2017), iPad Air (3 gen. 2019), iPad (7 gen. 2019), iPad (6 gen. 2018), iPad (5 gen. 2017), iPad mini (5 gen. 2019), Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20+, Samsung Galaxy S20 Ultra, Samsung Galaxy Note 20, Samsung Galaxy Note 20 Ultra.
eSIM w T-Mobile – na razie tylko biznes korporacyjny
Z nowej usługi mogą na razie skorzystać wyłącznie biznesowi klienci korporacyjni. eSIM jest dostępny również dla usług MDM w ramach Apple Device Enrollment Program oraz Knox Samsunga.
W ciągu najbliższych miesięcy T-Mobile chce wdrożyć możliwość posiadania tego samego numeru telefonu na kilku urządzeniach i zdalne zarządzenie karta z poziomu serwisu samoobsługowego. Następnie eSIM pojawi się w ofercie dla małych firm oraz klientów indywidualnych.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News