W odpowiedzi na rosnącą liczbę klientów kontaktujących się z operatorem, T-Mobile stawia na nowe formy kontaktu. Konsultanci sieci od dzisiaj odpowiadają na pytania klientów przez komunikator WhatsApp.
Ogólnokrajowa izolacja spowodowała, że za pomocą chatu oraz Messengera z Biurem Obsługi Klienta kontaktuje się dwa razy więcej osób. Wzrosłą też liczba osób, które korzystają z serwisów samoobsługowych. 44% klientów indywidualnych przynajmniej raz w ciągu ostatniego miesiąca skorzystało z aplikacji Mój T-Mobile. Z kolei z aktywacji darmowe pakiety danych zostały aktywowane 1,7 mln razy.
Zobacz też: Operatorzy przestali tracić na roamingu. Dopłaty tylko w małych sieciach
Wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom klientów operator wprowadził dzisiaj możliwość kontaktu z BOK za pośrednictwem komunikatora WhatsApp.
Aby to zrobić należy dodać do książki adresowej numer +48 22 307 30 33. Po wysłaniu wiadomości konsultanci maja odpowiadać w najkrótszym możliwym czasie. Kontakt przez WhatsAppa jest możliwy w godzinach 7-23.
BOK T-Mobile ostatnio powiększył się o pracowników zamkniętych salonów. Osoby, które nie mogą obsługiwać klientów fizycznie pracują zdalnie i zajmują się obsługą telefoniczną oraz mailową.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News