T-Mobile pokazuje, jak bardzo jest pewny niezawodności działania swojej sieci. W ramach nowej oferty wprowadza możliwość rezygnacji z usług w ciągu 30 dni od zakupu jeśli sieć nie spełni naszych oczekiwań. Wszystko to w ramach walki z nonsensami na rynku telekomunikacyjnym.
Zrezygnować można zawsze. Nie zawsze bez konsekwencji
Obecnie z umowy z operatorem możemy bez konsekwencji zrezygnować w ciągu 14 dni od zakupu, o ile zamówienia dokonaliśmy telefonicznie lub przez Internet. Jeśli umowa została zawarta w salonie – przed jej zakończeniem nie da się jej rozwiązać. I pomińmy tutaj skrajne przypadki reklamacyjne lub co gorsza, zgon abonenta.
Według T-Mobile jest to nonsens, który należy zmienić.
Zwrot do 30 dni bez konsekwencji
T-Mobile pozwoli na rozwiązanie dowolnej umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia. W przypadku oferty bez telefonu wystarczy wypełnić stosowny formularz i przekazać go operatorowi mailowo, pocztą lub w salonie. W opcji z telefonem zwrotu należy dokonać w tym samym salonie, w którym doszło do zakupu, a w przypadku zakupu w Internecie zwrotu należy dokonać pocztą. T-Mobile zwróci wszystkie poniesione koszty – aktywacji, abonamentu oraz zakupu telefonu.
A to nie koniec, bo T-Mobile zwróci też koszty korzystania z oferty na kartę. Jak czytamy komunikacie operatora – osoby, które zakupią starter T‑Mobile na kartę na taryfie Frii i w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia aktywują ofertę „Bez limitu z 10 GB i Supernet Video za 30 zł”, w przypadku niezadowolenia z jakości sieci, mogą zwrócić się do operatora w ciągu 30 dni od aktywacji o jednorazowy zwrot opłaty za korzystanie z usługi.
Oferta bez zmian
Sama oferta abonamentowa nie zmieni się i nadal T-Mobile będzie oferować cztery warianty abonamentów S, M, L oraz XL.
Wśród dostępnych smartfonów w ofercie pojawią się m.in. Xiaomi Redmi Note 8T, Nokia 6.2, Samsungi Galaxy A50, A51 i A71, Huawei P Smart Z oraz P Smart 2019.