Reklama
aplikuj.pl

T-Mobile wprowadza kompleksową ofertę Magenta 1

T-Mobile, magenta 1, T-Mobile magenta 1, światłowód T-Mobile, oferta T-Mobile, kompleksowa oferta T-Mobile, firmy T-Mobile

28 czerwca T-Mobile wprowadziło do oferty pakiet Magenta 1. Obejmuje on usługi mobilne, stacjonarne i rozrywkę. Wszystko to stworzone jest na podstawie wysokiej jakości infrastruktury światłowodowej i mobilnej.

W nowej ofercie użytkownicy mogą liczyć na konkurencyjne pakiety internetu oraz darmowy dostęp do takich platform jak Netflix, ELeven Sports, IPLA czy darmowych kanałów telewizji cyfrowej, gier czy innych rozrywek. Andreas Maierhofer, prezes zarządu T‑Mobile Polska, komentuje:

Coraz częściej widzimy, że klienci są przytłoczeni niezliczoną liczbą ofert i wariantów usług. Poszukują prostych i najlepszych produktów, jednak szum komunikacyjny często uniemożliwia im dokonanie optymalnego wyboru. T‑Mobile postanowił to zmienić. Dzięki ofercie Magenta 1 stajemy się dla klientów partnerem, który zdejmuje z nich ciężar wyszukiwania wielu rozwiązań i podejmowania wielu decyzji. Zamiast oferować klientom wszystko, co jest ogólnie dostępne na rynku, dajemy im wybór spośród wyłącznie najlepszych usług w prostym i czytelnym pakiecie. Strach przed ominięciem optymalnych ofert zamieniamy na radość z korzystania z produktów najwyższej jakości.

Czytaj też: Vivo iQOO Neo pojawił się na stronie producenta

Przegląd pakietów Magenta 1

T-Mobile, magenta 1, T-Mobile magenta 1, światłowód T-Mobile, oferta T-Mobile, kompleksowa oferta T-Mobile, firmy T-Mobile
T-Mobile, magenta 1, T-Mobile magenta 1, światłowód T-Mobile, oferta T-Mobile, kompleksowa oferta T-Mobile, firmy T-Mobile

Każdy z pakietów jest prosty i przejrzysty. Użytkownik może dobrać dwa lub trzy elementy, które złożą się na całość. Jest także oferta dla firm, w której przedsiębiorcy otrzymają pakiet Office 365 czy darmowy okres usługi.

Frederic Perron, Członek Zarządu ds. rynku prywatnego w T‑Mobile Polska, dodaje:

Przeprowadziliśmy szeroko zakrojone badania – zarówno w Polsce, jak i za granicą – i widzimy wyraźnie, że klienci nie chcą już mozolnie przewijać setek kanałów z treściami, które często są dla nich po prostu nieistotne. Klienci chcą oglądać najlepsze treści, dostosowane do ich potrzeb, kiedy tylko mają na to ochotę. Pod względem zaspokajania potrzeb klientów polscy operatorzy telekomunikacyjni plasują się nieco w tyle za innymi krajami. Dziś T‑Mobile to zmienia i dzięki strategicznym współpracom z firmami takimi jak Netflix, wprowadza ofertę w pełni odpowiadająca na potrzeby polskich, nowoczesnych klientów.

Czytaj też: MIUI 10.3.1.0 psuje niektóre Xiaomi MI 9 SE

Źródło: Materiały prasowe