Takich terenowych bestii potrzebujemy

Jeep Wrangler, terenowy Wrangler, zmodyfikowany Wrangler, Jeep

Żaden z producentów samochodów nie jest w stanie spełnić dokładnie wymagań każdego klienta, ale od czego mamy rynek modyfikacji? Tak właśnie powstał ten terenowy Jeep Wrangler.

Chociaż ten terenowy potworek już w standardzie radzi sobie świetnie w terenie, to i tak wymaga solidnych zmian, żeby nie ukorzyć się przed naprawdę wielkimi wyzwaniami. Wyzwaniami pokroju wspinania się po stromych, skalnych zboczach.

Czytaj też: Kolejna luksusowa firma zamyka działalność przez koronawirusa

Żeby stworzyć terenowe cacko Jeepa poniżsi twórcy postawili na ponoć najlepszy model Wranglera. Mowa dokładnie o Wranglerze LJ z długim rozstawem osi, który był produkowany od 2004 do 2006 roku. Wyjątkowość tego modelu tkwi we fabrycznej, większej tylnej osi Dana 44, która jest znacznie mocniejsza.

Czytaj też: Corvette C8 nie pokazało nam jeszcze wszystkiego

Zespół Las Vegas Rock Crawlers dokonał poważnych modyfikacji, aby przygotować tego Wranglera LJ do przedzierania się po skałach. Po pierwsze, został podniesiony na amortyzatorach Fox, aby pomieścić 40-calowe opony Toyo Open Country.

Następnie został opancerzony unikalnymi zderzakami i błotnikami, aby wreszcie otrzymać hydrauliczne wspomaganie kierownicy, ale to z pewnością nie końcowa lista zmian.