Nowy gameplay z Control sprawi, że graczom PC będą wypływać oczy. Jak prezentuje się gra w akcji z ray-tracingiem?
Jakiś czas temu Remedy prezentowało na E3 rozgrywkę z nadchodzącego Control Gra była uruchomiona w jakości FullHD z włączonym ray-tracingiem. Produkcja chodziła wprost rewelacyjnie, ale później dowiedzieliśmy się, że komputer, na którym był odpalony ten build był przepotężny. A jak gra sprawuje się na bardziej „ludzkim” sprzęcie?
Czytaj też: Refused nagra kolejne utwory zespołu SAMURAI w Cyberpunk 2077
Nie każdy może sobie pozwolić na sprzęt z najwyższej półki i wiele osób kupuje sprzęt, który jest najbardziej korzystny pod względem cena-jakość. Redakcja serwisu DualShockers miała okazję uruchomić grę na sprzęcie, który najpotężniejszy nie jest. Efekt? Jako konsolowiec, jestem załamany tym co widzę.
Gra jest niemalże niegrywalna. Control tnie się bez przerwy i to nawet w lokacjach, które zdają się nie wymagać od komputera zbyt dużej pracy. Powodem tak fatalnej płynności jest oczywiście włączona technologia ray-tracingu od NVIDII. Wystarczy zapewne tylko wyłączyć tę opcję i postawić na oświetlenie i odbicia wykonane ręcznie przez twórców, a liczba klatek na sekundę wystrzeli w kosmos.
Control zadebiutuje 27 sierpnia na PC (Epic Games Store), PlayStation 4 i Xboksie One. Technologia ray-tracingu dostępna będzie tylko na komputerach PC. Niedawno pojawiły się informacje dotyczące chęci zakupu przez Sony kilku deweloperów. Remedy jest uznawane za potencjalny „kąsek” dla PlayStation.
Czytaj też: Nowy strasznie trudny poziom trudności World War Z
Źródło: dsogaming.com