Po ujawnieniu podstawowego modelu GR Yaris w czerwcu, Toyota postanowiła rozpocząć współpracę z wyścigowym działem Gazoo i wydać szereg ulepszeń wydajności i wyglądu dla tego hot hatcha.
Począwszy od ulepszeń wizualnych, GR Yaris otrzymuje masywny dyfuzor przedniego zderzaka, który zmniejsza prześwit o około 12 milimetrów. Dopasowane czarne, błyszczące listwy progowe wizualnie kontynuują i podkreślają obniżoną sylwetkę aż do agresywnego końca, gdzie znajduje się nowy dyfuzor z czterema zintegrowanymi rurami wydechowymi.
Dostępny jest również szereg dodatkowych ulepszeń wizualnych, takich jak rama tablicy rejestracyjnej z włókna węglowego, paski na nadwoziu, zakrętki na wentyle, czy śruby felg i inne. Niestety jakość zdjęć daje wiele do życzenia.
Uzupełnia je mnóstwo elementów wykończenia wnętrza, a w tym specjalne dywaniki podłogowe, mata do bagażnika oraz karbonowe panele wykończeniowe na desce rozdzielczej i panelach drzwi.
Jedynym dostępnym elementem poprawiającym osiągi hot hatcha jest przednia kolumna rozporowa, która podkreśla komorę silnika. Jej czerwone krawędzie łączą się wizualnie z czerwoną pokrywą silnika, a resztę dodatkó uzupełnia urządzenie rejestrujące dane Gazoo, zapewniające dane o wydajności odczytywane za pomocą specjalnej aplikacji komputerowej.
Czytaj też: Skoda Enyaq GT w wydaniu coupe na zdjęciach
Żadne ulepszenia mocy nie są dostępne, ale ważąca 1280 kg Toyota GR Yaris z manualną skrzynią biegów oraz napędem na wszystkie koła i tak ma już do zaoferowania sporo, bo całe 261 koni mechanicznych mocy w europejskich wersjach.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News