Reklama
aplikuj.pl

Twórcy Overwatch 2 do graczy – „Mieliście rację”.

overwatch 2

Deweloperzy Overwatch 2 znów zabierają głos, w sprawie krytyki przedstawianej przez graczy. Tym razem autorzy produkcji zapowiadają zmiany w mapach.

Znowu zmiany w Overwatch 2

Blizzard co chwilę zmienia coś w Overwatch 2 i firma robi to ze względu na negatywne opinie graczy. Krytyka produkcji nie ustaje, ale autorzy nie chowają głowy w piasek i komentują sugestie graczy… często się z nimi zgadzając. Jedną z omówionych tym razem spraw jest pula map, która jest zbyt mała, aby ograniczać dostęp do danych lokacji.

Czytaj też: Resident Evil 4 Remake straszy rozgrywką i teksturami

Pule map… Mieliście rację. My się myliliśmy. Pule map znikają począwszy od sezonu 4. Chcieliśmy zapewnić trochę świeżości w każdym sezonie i skoncentrować liczbę plansz, ale opinie graczy na temat puli map nie były przychylne. Sama liczba map też nie jest aż tak wielka, by zachodziła realna potrzeba ich ograniczania, a wpływ pul na charakter sezonów był znikomy. Dodatkowo, kadencja map wychodzących i wracających do puli nie pokrywała się z czasem potrzebnym na wprowadzenie zmian na planszach. Gibraltar miał powrócić w sezonie 4, ale testy i kolejne iteracje mapy zaczęły stawiać ten termin pod znakiem zapytania. Istnieje możliwość, że przywrócimy pule map w dalekiej przyszłości, kiedy będziemy mieli dużo więcej plansz w grze. Jeśli byśmy się na to zdecydowali, prawdopodobnie byłyby one wymieniane szybciej, potencjalnie co tydzień. Jeśli nie podoba wam się ten pomysł, ustawcie przypomnienie na 2 lata od teraz i dajcie nam znać!

Czytaj też: The Last of Us Part 1 na PC opóźnione

Druga sprawa, którą poruszył Blizzard to częstotliwość występowania poszczególnych map. Gracze zaczęli snów teorie spiskowe o tym, że Zamieć specjalnie zmusza do grania w danych lokacjach. Autorzy gry tłumaczą, jak naprawdę działa ich kod i obiecują szukać rozwiązania.

Niektórym graczom wydaje się, że ustawiamy większą częstotliwość map w puli dla nowych plansz i trybów gry. Przykładem, który często słyszymy jest to, że Koloseum pojawia się znacznie częściej niż inne mapy. Nie mamy żadnego specjalnego kodu, który priorytetyzuje jedne mapy kosztem innych. Jednak ich losowanie nie jest całkowicie przypadkowe. Sprawdziliśmy to na podstawie waszych raportów i jest pewien detal systemu dobierania graczy, który sprawia, że mapy typu Przepychanka są nieco wyżej notowane. System stara się uniknąć sytuacji, w której ludzie grają na tej samej mapie jak również w tym samym trybie gry w krótkim odstępie czasu. Ponieważ Przepychanka ma mniej map niż inne tryby, może to powodować, że te plansze będą pojawiać się częściej niż tryby z większą liczbą map. Szukamy sposobu na zaradzenie temu problemowi i planujemy naprawić to w przyszłym sezonie. Jest to tym ważniejsze, że mamy kolejny nowy tryb z nowymi mapami zaplanowany na inny tegoroczny sezon.