Reklama
aplikuj.pl

Twórcy Symulatora Kozy sprzedali 9 sztuk swojej nowej gry – przedziwny marketing, który prawdopodobnie działa

Twórcy Symulatora Kozy mają dziwny pomysł na wypromowanie swojej gry. Trzeba im jednak przyznać, że to juz kolejny raz, gdy wywołują oni taki szum.

Coffee Stain Studios miało genialny pomysł na wypromowanie swojej gry. Wszystko im się udało dzięki jednemu tweetowi. Potem gracze sami się nakręcili.

Czytaj też: Co z Dying Light 2 – wkrótce powinniśmy to wiedzieć

Satisfactory to nowy tytuł autorów Symulatora Kozy. Jak za pomocą jednego wpisu w Internecie trafili do wielu serwisów growych oraz wywołali mnóstwo dyskusji? Napisali oni, że ogólnie sprzedali dziewięć sztuk swojej gry. Wcześniej wynik był trochę lepszy, ale sporo osób skorzystało z opcji zwrotu towaru.

Przypadek niezwykły. Na tyle, że sprawą zainteresowało się kilka stron, które zastanawiały się, czy to żart czy naprawdę jest aż tak źle? W końcu w branży od dłuższego czasu mówi się o apokalipsie gier małych studiów! Cokolwiek by to miało oznaczać…

Gracze przy okazji też wydali wyrok. W końcu to wina przeklętego Epic Games Store!

Cóż, zdaje się, że to wszystko było jednak żartem. Ciężko uwierzyć w taki przypadek. No i twórcy sami poinformowali, że poprzedni tweet był żartem. Tak naprawdę sprzedali piętnaście sztuk.

Kiedyś Coffee Stain Studios wykorzystało do promocji polskie Dead Island. Techlandowy zwiastun gry zawojował Internet, a wersja z kozą jest już mistrzostwem.

Czytaj też: Kojima zachowuje się nietypowo po pytaniu o Death Stranding na PC

Źródło: dsogaming.com