W kodzie PlayStation Classic jest o wiele więcej gier. Jakie produkcje testowało Sony przed wydaniem urządzenia?
Przed premierą PlayStation Classic, Sony najwidoczniej testowało masę innych tytułów. Gracze, którzy już dobrali się do wnętrzności sprzętu i przeglądają wszystkie pliki, natrafili na odniesienia do wielu produkcji, których w sprzęcie oficjalnie nie ma. Po przeanalizowaniu kodu konsoli odkryto, że mogły na niej pojawić się takie tytuły jak:
- Armored Core: Master of Arena
- Chocobo’s Mysterious Dungeon
- Colin McRae Rally
- Crash Bandicoot
- Crash Bandicoot 2
- Devil Dice
- Driver
- Ehrgeiz
- Fighting Force
- Gran Turismo
- Grand Theft Auto 2
- Harry Potter and the Philosopher’s Stone
- Kagero
- Klonoa: Door to Phantomile
- Kula World
- Legacy of Kain: Soul Reaver
- Medal of Honor
- MediEvil
- Mega Man Legends
- Mr. Driller G
- Paca Paca Passion
- Parappa the Rapper
- Parasite Eve
- RayStorm
- Ridge Racer
- Silent Hill
- Spec Ops: Stealth Patrol
- Street Fighter Alpha 3
- Street Fighter Ex Plus Alpha
- Suikoden
- Tomb Raider
- Tomb Raider 2
- Tomba
- Tony Hawk’s Pro Skater
- Tony Hawk’s Pro Skater 2
- Toy Story 2
- Vagrant Story
- Wild Arms 2
- Xevious 3D/G+
Lista robi wrażenie! Dlaczego Sony nie zdecydowało się umieścić tych klasyków w swoim sprzęcie? Być może sprawiały one problemy techniczne. Emulator nie zawsze radzi sobie w 100 procentach, a ten który umieszczono w PlayStation Classic, podobno nie jest najwyższych lotów. Inną możliwością jest to, że pojawiły się problemy z licencjami na takie gry jak Tony Hawk czy Harry Potter. Hackerzy zastanawiają się teraz nad inną rzeczą. Czy jest możliwe, aby te gry były gdzieś ukryte w konsoli?
Czytaj też: Wstrzymano dodawanie kolejnych gier do wstecznej kompatybilności Xboksa One
Źródło: digitaltrends.com