Samsung wystartował z kolejną kampanią reklamową swoich smartfonów. Ponownie głównym narratorem został, już nie tylko raper, Wojtek Sokół. Choć zwykle pomijam temat kampanii reklamowych, obok tej nie można przejść obojętnie.
Wojtek Sokół to odważny, ale świetny wybór
Pamiętam kiedy pisałem o pierwszej kampanii Samsunga i Sokoła, która promowała Galaxy Note’a 10. Dla samych komentarzy – było warto! Hiphopolo, z dupy youtuber, nie znam celebryty… Oczywiście Sokoła znać nie trzeba, podobnie jak jego muzyki, która definiowała cały gatunek na przestrzeni kilkunastu lat Ale znając go nie można podziwiać drogi jaką przeszedł od rapującego chłopaka w dresie do osoby, która dzisiaj jest poważnym biznesmenem reklamującym smartfony największego producenta tych urządzeń na świecie.
#ZmienSpojrzenie
Nowa kampania promująca Samsunga Galaxy S20 Ultra została zorganizowana pod hasłem #ZmienSpojrzenie i jak łatwo jest się domyślić, skupia się wokół możliwości fotograficznych smartfonu. Co przy ofensywie w postaci pojawienia Huaweia P40 Pro+ jest w pełni zrozumiałe.
Wojtek Sokół jak zwykle jak mało kto potrafi opowiadać historie i reklama, sama w sobie, jest zwyczajnie warta uwagi.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News