Ruszyło wsparcie dla modów Total War: Three Kingdoms. Czego się spodziewać po tych narzędziach?
Creative Assembly opublikowało swoje narzędzia moderskie zwane Assembly Kit. Dzięki nim, gracze mogą w niemalże banalny sposób modować ostatnią produkcję studia, która przez wielu uznawana jest za najlepszą grę serii. Na co możemy wpływać za pomocą nowego programu? Zmienimy:
- Startpos (Start position)
- CEO (Campaign Effect Objects)
- Tabele baz danych
- Definicje Variant mesh
- Mapy bitew
- Skrypty Lua
- Nowe portrety postaci
- Własne modele i animacje
Czytaj też: Kolejny dowód na istnienie Red Dead Redemption 2 na PC
Nie zmienimy za to:
- Mapy bitwy w kampanii
- Połączenia mapy kampanii (tj. logiczna mapa kampanii)
- Pliki dźwiękowe
- Kod gry
- Tworzenie takich elementów bitwy jak:
- Składowe
- Pliki dźwiękowe
- Sceny złożone
- Efekty wizualne (VFX)
Creative Assembly zastrzegło sobie również prawo do blokowania modów, które obrażają dane grupy społeczne, prowokują, nawiązują do innych marek czy zawierają elementy erotyczne.
Czytaj też: Ten gameplay z Control wywoła zgrzytanie zębami u pecetowców
Źródło: wccftech.com