Manu Kumar Jain, wiceprezes Xiaomi Corporation i dyrektor zarządzający Xiaomi India, powiedział, że nowa polityka handlu elektronicznego nie wpłynie na firmę i nie spowoduje żadnych niekorzystnych skutków. Jednakże możliwa będzie konieczność pewnej zmiany w modelu biznesowym.
Jain mówi, że w zeszłym roku 2/3 sprzedaży Xiaomi pochodziło z internetu, a 1/3 miała miejsce offline. W tym roku firma chce rozwinąć tę drugą sprzedaż i sprawić, aby proporcje były 1:1.
Czytaj też: Ile smartfonów chce sprzedać Huawei w 2019 roku?
W tym celu Xiaomi podwoi liczbę sklepów, w szczególności tych w Indiach. Do tej pory firma ma ich tam 50 w 10 miastach oraz 5000 sklepów partnerskich. Ich zwiększenie ma poprawić sprzedaż urządzeń firmy i tym samym umocnić pozycję Xiaomi na rynku.
Czytaj też: Przy rejestracji w Hive warto wpisać kod promocyjny
Źródło: Gizchina