„NASA idzie w merch” – takie stwierdzenie może nam się nasunąć po dawnym ogłoszeniu agencji kosmicznej, która zapowiadała, że w ramach gromadzenia dodatkowych funduszy otworzy się na społeczeństwo i biznes. Przypominamy więć Wam tym razem o zeszycie i kubku NASA.
Czytaj też: Oficjalna premiera Sony Xperia 5
Zacznijmy może od tego, że jak na kubek i zeszyt NASA, są to dosyć drogie gadżety, bo kosztujące kolejno 59,99$ i 54,99$. Jednak nie dlatego, że przebija się z nich kosmiczny kunszt, a dlatego, że ich fizyczność jest tylko pretekstem do zabawy w AR, a więc rzeczywistości rozszerzonej… a przynajmniej w przypadku kubka. Obejrzyjcie sami:
Ten pozwala „zajrzeć” wprost do stacji kosmicznej i obejrzeć Ziemię właśnie z tego widoku. Chociaż zdaję sobie sprawę, że oba gadżety mają już na karku kilka miesięcy, to i tak warto o nich przypomnieć, bo wiecie – NASA.
Czytaj też: Sieć 5G i Project xCloud, czyli granie w chmurze w Korei
Źródło: New Atlas