Zwroty towarów w Epic Games Store przebiegają bezproblemowo. Wcześniej gracze byli zaskoczeni tym, o co prosi ich firma.
Epic Games Store zapowiadało, że zwroty towarów w ich sklepie będą przebiegały bez żadnych problemów. Pierwsi niezadowoleni z zakupu klienci postanowili zmierzyć się z obsługą sklepu. Okazało się jednak, że firma wymaga od nich wielu danych. Potrzebne było ich miejsce zamieszkania, nazwa konta, cztery cyfry z karty płatniczej, data ostatniego logowania. Do tego wymagano nazw wszystkich kont podpiętych do Epic Games Store. Mówimy tutaj o danych z PlayStation, Nintendo Switch, Xboksa oraz Twitcha.
Nie tak to miało wyglądać. Sprawę nagłośniono w serwisie Reddit, gdzie szybko zgłosiła się osoba z Epic Games. Potwierdziła ona, że zmiany w sprawie zwrotów towarów odbyły się w ostatnią sobotę i nie wszystkie osoby z obsługi sklepu o tym wiedziały. Od teraz jedyne co jest potrzebne do zwrotu towaru, to potwierdzenie płatności.
Czytaj też: Ghost Recon: Future Soldier powróci w łatce do Ghost Recon: Wildlands
Źródło: gamewatcher.com