Zwroty w PlayStation Store do tej pory były owiane pewną tajemnicą. Nikt do końca nie wiedział, czy otrzyma zwrot czy też nie?

Sony postanowiło poprawić przejrzystość swoich usług poprzez doinformowanie graczy, kiedy mogą liczyć na zwrot danego produktu. Jak to wygląda teraz? Sony podzieliło swoją politykę zwrotów na trzy grupy. Są to: „Gry, dodatki do gier, przepustki sezonowe i wirtualne zasoby konsumpcyjne”, „Zamówienia przedpremierowe” oraz „Subskrypcje”.

Czytaj też: Potencjalni aktorzy do roli Sullyego w filmie Uncharted

W przypadku gier, dodatków, przepustek sezonowych i wirtualnych zasobów konsumpcyjnych zakup możemy anulować w ciągu 14 dni od daty transakcji, o ile nie rozpoczęliśmy ich pobierania lub przesyłania strumieniowego. Uzyskanie zwrotu środków nie jest możliwe w przypadku materiałów cyfrowych, których pobieranie lub przesyłanie strumieniowe zostało już rozpoczęte, ani w przypadku wirtualnych zasobów konsumpcyjnych, które zostały już przesłane. Wyjątek stanowią przypadki, gdy treści te są wadliwe.

Zakup przepustki sezonowej można anulować w ciągu 14 dni od daty transakcji, o ile nie rozpoczęliśmy pobierania lub przesyłania strumieniowego jakichkolwiek zawartych w niej materiałów cyfrowych (np. dodatków do gier). Wirtualne zasoby konsumpcyjne zakupione w PlayStation Store zostaną przesłane przy kolejnym uruchomieniu gry. Do tego czasu masz maksymalnie 14 dni (od daty dokonania transakcji) na anulowanie zakupu. Jeśli zakup wirtualnych zasobów konsumpcyjnych zostanie dokonany w trakcie rozgrywki, ich przekazanie nastąpi niezwłocznie i anulowanie zakupu nie będzie możliwe. Wirtualne zasoby konsumpcyjne to m.in. wirtualne waluty (np. pakiety FIFA lub pakiety GTA Cash Packs), wzmocnienia czy inne elementy, które zużywają się w trakcie rozgrywki.

Jeśli chodzi o zamówienia przedpremierowe to można je anulować w dowolnym momencie przed datą premiery. Jeśli data premiery już minęła, nadal można uzyskać zwrot środków, o ile nie rozpoczęliśmy pobierania lub przesyłania strumieniowego materiałów do urządzenia. Żądanie zwrotu środków musimy zgłosić w ciągu 14 dni od pobrania opłaty za zamówienie przedpremierowe.

Anulowania zakupu subskrypcji i zgłoszenia żądania zwrotu środków do portfela PSN można dokonać w ciągu 14 dni od daty transakcji, nawet jeśli użytkownik zaczął już korzystać z subskrypcji. Wysokość zwróconych środków zostanie pomniejszona proporcjonalnie do okresu, przez jaki usługa była świadczona. Operacja ta może zostać wyszczególniona w historii transakcji konta jako dwie transakcje: zwrot do portfela pełnej zapłaconej kwoty i obciążenie konta opłatą za okres świadczenia usługi.

Czytaj też: Cyberpunk w Heroes of the Storm – zwiastun nowej aktualizacji

Źródło: wccftech.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!