Red Dead Redemption 2 i Red Dead Online, to jedne z tych gier, w których nawet mocny sprzęt łapie czkawkę. Na szczęście od tego mamy nowe technologie, które wygładzają te problemy. Wreszcie możemy ogłosić, że nowe Red Dead Redemption wspierają DLSS.
DLSS poprawia znacząco płynność Red Dead Redemption 2 i Red Dead Online
Kiedy DLSS wkracza do gier, które nie posiadają problemów z wydajnością, możemy machnąć ręką na te 200 zamiast 120 klatek. Jednak w Red Dead Redemption 2 i Red Dead Online zabawa w wysokiej rozdzielczości jest praktycznie niemożliwa przez brak stałych 60 FPS. Podobnie sprawa miała się w Cyberpunku 2077, dlatego tak ważna jest premiera technologii NVIDIA DLSS w obu tych tytułach, która miała miejsce akurat przy ogłoszeniu aktualizacji Blood Money do wydania Online.
Czytaj też: Monitor xScreen pozwala stworzyć laptop z konsoli Xbox Series S
Dzięki DLSS w Red Dead Redemption 2 gracze mogą liczyć na poprawę płynności o nawet 45% przy graniu w 4K na ustawieniu Performance. To ustawienie nastawione na płynność, które dopiero przy RTX 3070 można zmienić na bardziej jakościowe, o ile celujecie w stałe 60 klatek na sekundę. Jeśli jednak nie posiadacie monitora o takiej rozdzielczości, to i tak będziecie zachwyceni, bo dzięki DLSS jakikolwiek GeForce RTX pozwoli grać w RDR2 w Full HD i 60 FPS, a RTX 3060 Ti wystarczy do tak płynnej gry przy 2560×1440 monitorach.
Czytaj też: Samsung Power Audio, czyli nowa rodzina głośników firmy
Czytaj też: Jak wygląda rynek PC? Nowe statystyki odpowiadają
NVIDIA przypomniała też o obecności DLSS w silniku graficznym Unity w najnowszej wersji 2021.2 beta. Tam DLSS wspiera już Unity HDRP w sposób natywny, ale co najważniejsze, bezpośrednia implementacja tej technologii w silniku gry umożliwia twórcą znacznie łatwiejszą pracę.