Mamy nowe informacje na temat Elden Ring. Nowy tytuł From Software zapowiada się na kolejną przygodę, w której nie raz zginiemy. Będą jednak sposoby na zdobycie przewagi…
Nowe zrzuty ekranu Elden Ring
W sieci zaczynają pojawiać się pierwsze wrażenia z krótkich pokazów Elden Ring, organizowanych przez wydawcę tytułu. Dzięki nim możemy poznać nowe wieści na temat produkcji, a trzeba przyznać, że brzmią ciekawe. Zanim jednak o nich – zrzuty ekranu!
Czytaj też: Niepubliczne materiały wideo o Starfield zapowiadają gigantyczną grę
Form Software udostępniło nowe grafiki przedstawiające naszych przeciwników. Cóż, już samo patrzenie na ich design upewnia nas, że to nie będzie łatwa przygoda. Istoty z drugiego obrazka wyglądają jak coś, co tylko czeka na ten jeden moment kiedy stracimy koncentrację i sprawi, że będziemy musieli jeszcze raz przejść przez dany region.
Nowe informacje o Elden Ring
Twórcy postanowili zdradzić więcej informacji na temat swojej nadchodzącej produkcji. Wiedzieliśmy już, że zmian będzie trochę więcej, niż w przypadku poprzednich gier studia, ponieważ pojawi się nawet zupełnie otwarty świat z dużą mapą, którą będziemy eksplorować ze znajomymi, jeżdżąc na wierzchowcach. Jeśli ktoś się zastanawiał, czy podczas jazdy na koniu będzie można używać łuków czy magii – odpowiedź brzmi tak.
Teraz wiemy, że w grze pojawi się opcja szybkiej podróży z dowolnego miejsca na mapie. Brzmi jak duże ułatwienie? Nie znamy dokładnej skali świata, więc być może takie rozwiązanie ma sens, aby nie zmuszać graczy do zbyt długich podróży. Niektórzy pewnie jednak będą chcieli i tak zwiedzać każdy zakątek, ponieważ gra ma być wypełniona opcjonalnymi starciami z przeciwnikami.
Czytaj też: Dying Light na Nintendo Switch oraz nowe wieści o kontynuacji
Nie zabraknie też wielu sposobów na ukończenie danych czynności, a sama gra ma oferować kilka zakończeń! Nasze decyzje podczas rozgrywki w Elden Ring będą zatem miały niemały wpływ na finał! Wiedzieliśmy już, że tytuł współtworzony jest przez autora Gry o Tron i efektem tego ma być rozbudowane lore wykreowanego świata.
Mechaniki skradania się będą obecne w Elden Ring i mają one przypominać, to co stworzono w Sekiro: Shadows Die Twice. Podczas walki za to nastąpi zmiana w przypadku przeciwników – będą oni przyjmowali pozę bojową, z której będzie można ich „wybić”, aby zaczęli się chwiać. Po starciach będziemy wracali do hubu, który ma być wypełniony postaciami niezależnymi.