W ostatnim czasie dochodzi do wielu wycieków rozgrywki z różnych produkcji. Tym razem dołącza do nich Battlefield 2042, w którym ktoś nagrał przeładowania broni. Zauważacie w nich coś nowego?
Battlefield 2042 popłynął
Kolejny dzień, kolejny wyciek z nadchodzącej gry. Wchodzimy w etap ciągłych premier gier, a tytuły, na które czekaliśmy latami, w końcu będą dostępne. Wystarczy rzucić okiem na nasz wpis Najciekawsze premiery gier – wrzesień 2021 by szybko pojąć, jak intensywnym we wirtualne wrażenia miesiącem, będzie wrzesień. Im więcej jednak nadchodzących, niemalże gotowych gier, tym więcej będzie wycieków rozgrywki.
Czytaj też: CD Projekt RED zatrudnił moderów do pomocy przy Cyberpunk 2077
Trwają liczne alpha czy beta testy i rzadko kiedy, ktoś nie łamie zawartej z wydawcą umowy. Już pierwszego dnia zamkniętych beta testów Riders Republic od Ubisoftu można było oglądać na YouTube rozgrywkę z gry. Ubisoft zapewne nawet nie mógł odkryć tożsamości gracza, bo wrzucano nagrania w 720p, a niski bitrate zrobił swoje i rozmazał wszelkie ukryte przez Ubisoft oznaczenia. Teraz do gier, które wyciekły, dołącza Battlefield 2042.
Przeładowania broni Battlefield 2042
Co widzimy na nowym materiale wideo z Battlefield 2042? Gracz udostępniający rozgrywkę, brał udział w alpie gry. Nagrał on wideo, przedstawiające przeładowania broni. Co może być w tym ciekawego? Cóż, fani militariów na pewno uważnie przyglądają się, czy nic nie jest źle wykonane, fani technologicznych nowinek zapewne doceniają świetnie wyglądające animacje ruchu rąk, a do tego… materiał ujawnia coś jeszcze! Rzućcie okiem!
Dzięki nagraniu, które trafiło do sieci, dowiadujemy się, że Battlefield 2042 oferuje przeładowanie magazynku w momencie, gdy dalej celujemy. Zwykle w grach musimy na chwilę przestać celować, aby przeładować broń, a w Battlefield 2042, dalej możemy zerkać przez celownik.
Czytaj też: Gameplay Far Cry 6 wyciekł i… wygląda w porządku!
Rozwiązanie jest tak proste i świetne, że aż dziw, że od dawna nie jest to standard! Dzięki temu nie tracimy cennych sekund na celowanie i gdy tylko postać przeładuje broń – dalej możemy prowadzić precyzyjny ostrzał!