Ruszyła kampania telewizyjna promująca smartfony z Serii Reno6. Oppo, wraz z ambasadorem marki, Marcinem Prokopem, przybliżają nam nowe modele w portfolio firmy.
Smartfony z serii Reno6 trafiły do sprzedaży w Polsce
Rozpoczęcie dzisiaj (20 września) kampanii promocyjnej nie jest przypadkowe, bo zgrywa się z rozpoczęciem regularnej sprzedaży modeli Reno6 w polskich sklepach. Oppo chce przybliżyć nam zalety modeli Reno6 Pro 5G i OPPO Reno6 5G, koncentrując się na możliwościach wideo czy innowacyjnych funkcjach, takich jak AI Highlight Wideo i Bokeh Flare Portrait Wideo.
Czytaj też: Starsze wersje Androida też dostaną automatyczne resetowanie uprawnień
Telewizyjna kampania reklamowa potrwa miesiąc, a weźmie w niej udział Marcin Prokop (polski ambasador marki). Akcja obejmuje digital OOH, druki wielkoformatowe oraz szerokie działania w internecie w tym w social mediach i współpracę z influencerami.
Jeśli więc nie trafiają do Was suche specyfikacje, które zwykle możemy przeczytać w sieci, być może taka forma reklamy będzie odpowiedniejsza. Można się spodziewać, że Oppo wpadnie na różne kreatywne pomysły, dzięki którym bliżej poznamy możliwości smartfonów z serii Reno6.