Ostatni wyciek NVIDII zdradził istnienie wielu gier. Teraz gracze starają się szukać o nich informacji i czasem się to udaje. Dlaczego 2K nagle zaczęło testować BioShock Remastered?
Ciąg dalszy wycieku NVIDIA GeForce Now
Jakiś czas temu doszło do sporego wycieku informacji z serwerów NVIDII. Pewne gracz zdołał pobrać listę gier, które są uruchamiane poprzez chmurę GeForce Now i odkrył masę produkcji, które zostały niedawno zapowiedziane, czy jeszcze nie mieliśmy wiedzieć o ich istnieniu.
Czytaj też: Cyberpunk 2077 odzyska zaufanie, ale powoli. Co z PS5 i XSX?
W wycieku znalazły się takie gry jak BioShock 2022 oraz BioShock RTX Remaster. O tym, że powstaje nowy BioShock dobrze wiemy, choć nie wiedzieliśmy tego, iż deweloperzy planują wydać produkcję w 2022 roku. Czy to się jednak uda? Tutaj opóźnień może być jeszcze sporo. Za to ciekawszą sprawą jest na ten moment BioShock RTX, o którym nic nie wiedzieliśmy.
Testy BioShock Remastered
Tytuł gry oczywiście wskazuje na to, że BioShock 1 lub któraś z wydanych już odsłon produkcji otrzyma wsparcie dla ray-tracingu. W sieci nie dało się jednak znaleźć żadnych informacji na ten temat. Aż do teraz. Okazuje się bowiem, że w temacie starszych BioShocków coś się zaczęło dziać.
BioShock 1 Remastered i BioShock 2 Remastered, które zostały wydane w 2016 roku zostały już pozostawione przez deweloperów ponad rok temu. Zdradza to strona SteamDB pozwalają trochę lepiej przyjrzeć się temu, co skrywa Steam na temat danych produkcji. Dla przykładu – testy BioShock Remastered ostatni raz były prowadzone 16 miesięcy temu. Do niedawna.
Czytaj też: Guardians of the Galaxy w 8K na PC! Tytuł wygląda wspaniale
Wychodzi bowiem na to, że zespół deweloperski testował BioShock Remastered dwa dni temu, BioShock 2 Remastered – również dwa dni temu, a BioShock Infinite – jedenaście dni temu. Takie rzeczy się nie zdarzają. Po co zatem nagle testowany jest nowy build gry nazwany w przypadku każdej gry „qatest2”?
Możemy się tylko domyślać, ale biorąc pod uwagę wzmianki na temat BioShock RTX, o którym dowiedzieliśmy się z wycieku GeForce Now – raczej wszyscy spodziewamy się technologii RTX w tych starszych produkcjach.
Zastanawiające również jest to, czy wsparcie dla ray-tracingu pojawi się również na konsolach? Odnowione BioShocki są dostępne na PlayStation 4 i Xbox One, ale to dopiero PlayStation 5 i Xbox Series X oferują ray-tracing. Czyżbyśmy zatem mogli się spodziewać tego, że BioShock dostanie jeszcze jedno ulepszenie grafiki na konsole aktualnej generacji? Pozostaje nam czekać, ale patch z ray-tracingiem na PC raczej wydaje się pewny.