God of War na PC z DLSS i FSR, ale komu to potrzebne?

god of war

Okazuje się, że God of War na PC stara się zadowolić wymagających graczy. Dodatkowych technologii usprawniających grę będzie sporo, a teraz dowiedzieliśmy się o kolejnej.

God of War, wersja PC

Pecetowe wydanie God of War to kolejny przykład na to, że Sony dba, aby ich rewelacyjnie oceniane produkcje, działały też doskonale na PC. Przy okazji Horizon Zero Dawn zaliczono małe potknięcie i oceny graczy były „mieszane”, ale po licznych patchach są już „bardzo pozytywne”. Days Gone od razu zaliczyło świetny start pod kątem ocen, a teraz szykuje się kolejny dobrze zoptymalizowany tytuł.

Deweloperzy God of War na PC już teraz rzucają modne hasła, jak 4K, odblokowany limit klatek na sekundę, szeroki wachlarz ustawień, lepsze cienie, odbicia, obsługa monitorów ultrapanoramicznych… jest tego sporo! Zdradzono również, że w grze znajdzie się miejsce dla obsługi NVIDIA DLSS.

Czytaj też: Nowe screeny z GTA The Trilogy oraz start wstępnego pobierania

Obsługa technologii NVIDIA® DLSS oraz NVIDIA® Reflex. Odkryj doskonałe połączenie jakości z wydajnością. Wykorzystaj moc kart graficznych NVIDIA RTX™ i poznaj możliwości technologii DLSS (Deep Learning Super Sampling), umożliwiającej grę w wyższej rozdzielczości i przy wyższych ustawieniach graficznych. Ciesz się niesamowicie responsywną rozgrywką dzięki technologii redukcji opóźnień NVIDIA Reflex, która pozwoli Ci szybciej reagować i wyprowadzać skomplikowane kombinacje ciosów.

Teraz jednak okazuje się, że Sony robi ukłon nie tylko w stronę NVIDII, ale także AMD. Ich odpowiedzieć na DLSS, czyli FidelityFX, również zostanie wykorzystane w grze. Jest to o tyle dobra wiadomość również dla posiadaczy kart graficznych GeForce, że AMD nie zablokowało technologii dla konkurencyjnych kart. Z DLSS nie skorzystają za to posiadacze kart AMD.

Tylko God of War powstał na słabą konsolę…

Zastanawia tylko tak naprawdę to, czy gracze rzeczywiście będą musieli korzystać z tych rozwiązań? Oczywiście, dobrze, że są, ale pamiętajmy, że God of War zadebiutowało na PS4, które mocą dziś nie grzeszy, a i w momencie premiery potężne nie było.

Czytaj też: eFootball 2022 opóźniony. Rusza zwrot pieniędzy

Mocniejsze PS4 Pro radziło sobie na swoich podzespołach nawet z rozdzielczością 4K w God of War, więc być może wymagania produkcji będą dość niskie, dla pecetowego gracza. Zarówno Horizon Zero Dawn, jak i Days Gone wymagają w przypadku karty graficznej… Nvidia GeForce GTX 780 z 2013 roku.