Tytułowi „Rosjanie”, to panowie z Garage 54, którzy w przeszłości przecięli silnik na pół i sprawdzili, czy zadziała, wskrzeszyli zakopany silnik po roku pod ziemią, pomalowali samochód myjką ciśnieniową i uwięzili BMW 3 w lodzie, aby go odpalić. Tym razem zapewnili starej Ładzie podwójne zawieszenie, żeby sprawdzić, dlaczego podczas jazdy np. na lawecie, siedzenie w nieruchomym pojeździe zawsze sprawia wrażenie siedzenia w modelu pełnym luksusu.
Jak sprawdza się w rzeczywistości podwójne zawieszenie „piętrowe”?
Wedle zespołu Garage 54 dzieje się tak po prostu z powodu czegoś w rodzaju podwójnego zawieszenia, które „aktywuje się”, kiedy samochód znajdzie się na drugim. Teorię postanowił przekuć na rzeczywistość i odtworzyć ten układ w faktycznie działającym samochodzie, bo w ulubionej na kanale starej Ładzie.
Czytaj też: Tesla rozszerza partnerstwo z AMD. Chiński Model Y Performance już z Ryzenem
Na początku filmu ten samochód wydaje się być wyposażony w fabryczne zawieszenie. Normalność modelu jest jednak kwestią, którą do tego testu należało całkowicie odmienić. Na początku materiału widzimy nawet, że tym drugim systemem zawieszenia będzie wyszarpana z Wołgi oś przednia, która musiała zostać zmodyfikowana, aby pasowała do mniejszych podstaw Łady.
Czytaj też: Tesla pokazała hamulce za 83530 zł do Modelu S Plaid
Mechanicy musieli przez to dostosować zawieszenie i nadwozie w taki sposób, aby można je było połączyć z istniejącym fabrycznym zawieszeniem Łady. Plan był taki, aby sprężyny obu systemów działały niezależnie w formie „zawieszenia prętowego” i to najwyraźniej się udało, ale wynik tego eksperymentu po prostu trzeba obejrzeć.