Oczywiście takie twierdzenia zawsze należy przepuszczać przez „filtr marketingowej gadki”, ale architektura Turing naprawdę zapowiada się rewolucyjnie. Zwłaszcza pod kątem oddania w ręce śmiertelników rdzeni Tensor, które są potrzebne do obliczeń związanych z Nvidia RTX.
Tę technologię z pewnością już znacie i wiecie, jakie korzyści wniesie do grafiki w grach. Jak się okazuje, CEO Nvidii, Jen-Hsun Huang twierdzi podobnie i podczas konferencji wszedł w szczegóły tego, jak ważna dla Nvidii jest właśnie technologia RTX. Huang nazwał ją nie tylko „największym postępem graficznym” od czasów powstania rdzeni CUDA, ale również „odkryciem grafiki komputerowej na nowo”. Mowa oczywiście nie tylko o tej w grach komputerowych,. Tak się bowiem składa, że na ten moment jedynie Metro Exodus będzie mógł pochwalić się zaimplementowaniem Nvidia RTX.
Czytaj też: Wiemy kiedy trafią na półki sklepowe GeForce RTX 2070 i (GTX?) 2060
Potrzebne do niej biblioteki zostaną zapewne zaprezentowane już dziś, zupełnie jak karty graficzne RTX 2080 Ti oraz RTX 2080. Ciekawą kwestię poruszono w przypadku modelu 2060 – nadal nie wiemy, czy będzie dzierżył człon „GTX”, czy „RTX”. Jak się okazało, nie wiedzą tego nawet partnerzy, co może być spowodowane zbyt niską wydajnością GTX/RTX 2060 w obliczeniach związanych z ray-tracingiem.