Huawei rozwija się nie tylko w branży smartfonów, ale także laptopów. Firma poinformowała właśnie o udziałach na polskim rynku, które zaskakują.
W segmencie 2400-2800 zł firma osiągnęła udział aż 22,6%. Było to możliwe dzięki laptopowi MateBook D13. Łącznie zaledwie pół roku od ogłoszenia powiększonego portfolio produktów, udział Huawei w całym rynku wynosi 5,1%. Tomasz Wnukowski, PC Sales Manager w Huawei Consumer Business Group w Polsce, mówi:
Segment 2400-2800 PLN, w którym zanotowaliśmy spektakularny wynik, bo mówimy tu o prawie jednej czwartej rynku w tej kategorii cenowej, pokazuje, że idealnie wpasowaliśmy się w tę część biznesu z naszą ofertą. Rynek jest coraz bardziej wymagający, a Huawei pnie się w górę, co oznacza, że dobrze rozumiemy zmieniające się potrzeby konsumentów.
Czytaj też: Test Huawei MateBook 13
MateBook D14 jest także najlepiej sprzedającym się notebookiem w Polsce. Wpływ na to ma 14 calowy ekran Full HD, niska cena oraz znakomite wykonanie. Dominik Wierusz-Walknowski, Marketing Manager odpowiedzialny za segment laptopów w Huawei Consumer Business Group w Polsce, komentuje:
Dynamiczny start na rynku laptopów przypomina nasze początki na rynku smartfonów, gdzie 6 lat temu zaczęliśmy od zaledwie 2-procentowego udziału, i konsekwentnie rosnąc doszliśmy do poziomu jednej trzeciej rynku. Chętnie kupowany przez Polaków MateBook D14 jest dowodem na to, że konsumenci szukają produktu, który zaspokaja potrzeby wszystkich członków rodziny – od chętnych do zabawy dzieci, przez aktywnych multimedialnie nastolatków, po rodziców używających tego sprzętu do pracy.
Czytaj też: San Francisco przygotowuje się do zakazania technologii rozpoznawania twarzy
Źródło: Materiały prasowe