Reklama
aplikuj.pl

Wielka [META]morfoza No Fluff Jobs

No Fluff Jobs, metamorfoza No Fluff Jobs, zmiana No Fluff Jobs, zmiany No Fluff Jobs, logo No Fluff Jobs, change No Fluff Jobs, praca No Fluff Jobs, szukanie pracy No Fluff Jobs, informatyka No Fluff Jobs, prgramiści No Fluff Jobs

Przez 5 lat istnienia portalu No Fluff Jobs z jego wyszukiwarki i bazy ofert pracy skorzystało ponad  3 mln użytkowników, a kandydaci wysłali aż ponad 1 mln aplikacji. Teraz dodaje on nową funkcje i innowacyjne narzędzia. Zmieni się również cała identyfikacja wizualna.

Ponad 20 tysięcy – tyle ogłoszeń w ciągu niespełna pół dekady zamieściły firmy z branży IT w No Fluff Jobs, największym portalu z ogłoszeniami o pracę dla branży IT w Polsce. Portal zamierza zwiększyć tę liczbę i pozyskać nowych użytkowników. Jak?

Zmienią się wszystkie narzędzia wykorzystywane przez rekruterów do promowania ofert pracy i pozyskiwania pracowników: panel użytkownika, kreator tworzenia ogłoszeń oraz kreator tworzenia profilu pracodawcy. Pracodawcy otrzymają z kolei nowy sposób prezentacji ich profili oraz udogodnienia w tworzeniu i zarządzaniu nimi. No Fluff Jobs do tej pory oferował im jeden gotowy produkt zakupu ogłoszeń online. Teraz, w zależności od potrzeb rekrutacyjnych takich jak szybkość (potrzeba zatrudnienia na już) czy widoczność oferty dla pracowników i dobry spływ aplikacji (kiedy nie ma deadline’u), otrzymają oni trzy produkty Basic, Standard, Premium i All Star z domyślnie zdefiniowanymi parametrami i funkcje.

Czytaj też: Nokia i Ericsson zaprzeczają wycofaniu się z Chin

Kandydatom udostępnione zostały zaawansowane filtry wyszukiwania, poprawie uległa logika działania wyszukiwarki, a także doszła możliwość tzw. customizowania zapytań o oferty.

Skąd pomysł na zmiany?

Bo nie ma drugiej takiej branży, jak IT, która przeszłaby taką rewolucję na przestrzeni ostatnich kilku lat. Dlatego portal poszedł o krok dalej – zmianie ulegnie również wizerunek i logo.

Programiści pokochali nas za innowacyjną formułę ogłoszenia, czysty layout strony i widełki płacowe w ogłoszeniach. Jednak jak to z każdym dobrym pomysłem bywa, z biegiem czasu pojawiło się też na rynku wielu “naśladowców”, którzy bez większych zahamowań inspirowali i inspirują się naszym portalem i pomysłami – wyjaśnia Magdalena Gawłowska-Bujok, COO portalu No Fluff Jobs.

To, co nie zmieni się w No Fluff Jobs to właśnie prezentowanie widełek płacowych. I to mimo, że jak sam przyznaje Tomasz Bujok, CEO portalu – stracił wielu potencjalnych klientów, którzy nie chcieli ich opublikować.

Nadal jesteśmy jedynym w Polsce portalem, który nakłada na firmy taki wymóg – bo tylko taka radykalność prowadzi do zmiany standardów w rekrutacji IT, a prawie robi wielką różnicę. Z dumą obserwujemy jaką rewolucją wywołało nasze podejście i ile firm zmieniło swoją politykę w tej kwestii – dzięki nam widełki w ogłoszeniach dla branży IT stały się zdrową normalnością – dodaje Magdalena Gawłowska-Bujok.

Portal uruchamia kampanię wizerunkową, którą chce zainspirować zarówno rekruterów, aby poczuli, że jeśli szukać programistów, to tylko w No Fluff Jobs, jak i programistów, aby wiedzieli, gdzie i jak szukać nowej pracy, zmienić styl życia.

Czytaj też: Amazon detronizuje Apple jako najcenniejsza marka na świecie

Źródło: Materiały prasowe