Latanie w Breath of the Wild? Oczywiście – możemy szybować! Ale okazuje się, że jest też inny sposób.
The Legend of Zelda: Breath of the Wild sprzedało Nintendo Switch. W pewnym momencie doszło nawet do sytuacji, w której gracze kupili więcej nowych Zeld, niż sprzedało się konsol. Widać zatem jak doskonała jest to dla wielu produkcja. Teraz, kilka lat później, gracze odkrywają w niej niedoróbki, które raczej już nie zostaną załatane.
Czytaj też: Crash Bandicoot w Dreams – Sony ma grę do robienia innych gier
Jakiś czas temu okazało się np. że istnieje sposób na to, aby podglądać dna zbiorników wodnych bez nałożone filtru symulującego nurkowanie. Przeczytacie o tym pod tym linkiem. Tym razem za to odkryto błąd pozwalający na latanie. Choć niektórzy nazwą to nieograniczonym podskakiwaniem.
Aby doprowadzić do odkrytego błędu trzeba najpierw zepsuć grę dwoma innymi glitchami. Pierwszy pozwoli Linkowi trzymać przedmioty w rękach w każdym miejscu, a drugi – stać podczas jazdy na koniu.
Dzięki tej kombinacji możemy sprawić, że nasz Link odleci.
Czytaj też: Tryb FPS w Mass Effect Andromeda – dacie grze jeszcze jedną szansę?
Źródło: wccftech.com