Sprzedaż gier wideo w Polsce jest dla mnie zawsze czymś niezwykle ciekawym. Polacy raczej nie odzwierciedlają reszty świata, przez co są unikalni.
Często przedstawiamy Wam wyniki sprzedaży gier. Znane są na całym świecie dane z takich krajów jak Wielka Brytania czy USA oraz regionów, które łączą np. Europę, Azję i Afrykę. Te duże rynki pozwalają mniej więcej ocenić, jak radzi sobie dany produkt i ułatwić późniejsze komentowanie naszej ulubionej branży.
Polska też ma swoje badania i… są one cudowne. Skupienie się tylko na naszym kraju pokazuje jak czasem inne gry lubią Polacy oraz jakie niesamowite powroty mogą robić produkcje w naszym kraju. Też kupujemy masę Call of Duty czy GTA, ale przyznacie, że symulatory farmy to raczej idą tak tylko u nas i ewentualnie naszych sąsiadów.
Przed Wami sprzedaż gier wideo w Polsce za okres 28.10-04.11.
Polacy kochają piłkę nożną od Electronic Arts tak samo jak reszta świata, ale spójrzcie np. na końcówkę tabeli. Nagle na ósme miejsce wskoczyło UFC 3, a dziewiąte miejsce to powrót Mafii 3 z… 240 pozycji. TOP 10 zamyka nie najnowsze Just Cause 4, a Just Cause 3. Dane obejmują sprzedaż cyfrową oraz pudełkową.