Niegdyś Optima, teraz już Kia K5 na 2021 rok. Razem ze zmianą nazwy, producent porzucił podejście „luksusowych sedanów średniej wielkości”, czego przedstawicielem była Optima i postawił na sportowy charakter.
Oczywiście Kia nie jest jedyną marką, która zrywa z wyrobionym w ciągu ostatnich lat podejściem do sedanów, ale jest jedną z pierwszych, które aż tak akcentują to przejście. Spójrzmy bowiem prawdzie w oczy – to pierwszy raz w historii marki, jak i modelu Optima/K5. O jakim pierwszym razie mówimy?
Wszystko sprowadza się do wykonania obrotu o 360-stopni „na płasko” między dwoma rampami, z czym nowa K5 najwidoczniej nie miała większych problemów:
Czytaj też: Nowe Mercedesy Klasy C dostrzeżone w testach. Co już wiemy?
To już kwestia dyskusji, jak często nowa K5 miałaby okazję na takie numery w rzeczywistym, „niemarketingowym” świecie, ale jeśli zastanawialiście się, to macie już odpowiedź.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News