O E-Tron GT usłyszeliśmy od Audi w marcu 2018 roku, a dziś mamy przyjemność obejrzeć prototyp tego elektrycznego sedana w formie, która już lada moment osiągnie stan produkcyjny.
Prototyp Audi E-Tron GT
E-Tron GT w przedprodukcyjnej wersji nadal ukazuje się nam w formie sedana owiniętego kamuflażem, który jednak i tak ukrywa niewiele. Dlaczego? Bo po prostu wiemy, że wersja produkcyjna E-Tron GT będzie szalenie zbliżona do ujawnionej przed dwoma laty koncepcji poza najbardziej oczywistymi zmianami w postaci tradycyjnych klamek, czy większych lusterek bocznych.
E-Tron GT będzie dzierżyć porty ładowania na obu przednich błotnikach, aby odzwierciedlić jego siostrzany model, Porsche Taycan. Jego przedni zderzak został zmodyfikowany i otrzymał mniejsze wloty powietrza, podczas gdy cała konsola wygląda odrobinę mniej agresywnie.
Tylny zderzak z kolei niewiele się zmienił, a najbardziej zauważalną zmianą jest zastosowanie czujników parkowania, których brakowało w koncepcji.
Wiemy, że ten elektryczny sedan trafi na linię montażową pod koniec roku i zostanie zbudowany w tym samym zakładzie Böllinger Höfe w Neckarsulm w Niemczech, gdzie produkowany jest supersamochód R8.
Czytaj też: Co nowego w Audi Q5 Sportback na 2021 rok?
Czytaj też: Obejrzyjcie jak Nurburgring zalicza Audi RS6 Avant 2020
Czytaj też: ABT RS4-S, czyli podkręcone Audi RS4 Avant
Audi nadal nie chce wchodzić w żadne specyfikacje techniczne, ale wspomina o dostępności dachu z włókna węglowego, a za pewny możemy uznać zewnętrzny głośnik w myśl AVAS, czyli ostrzegania świata dookoła, że zbliża się elektryk.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News