E-Tron GT po raz pierwszy zostało ujawnione przez Audi w marcu 2018 roku, a ostatnio potwierdzono jego przyszłość malującą się pod znakiem wariantu RS. Dziś mamy więcej informacji na jego temat.
Informacje o Audi E-Tron GT RS
O elektrycznym E-Tron GT RS dowiedzieliśmy się nowych rzeczy z serwisu Auto Express, choć to oczywiście nieoficjalne informacje. Ten brytyjski magazyn twierdzi, że to elektryczne Audi w wersji RS będzie miało około 700 KM i tym samym przejmie koronę mocy, którą teraz dzierży R8 V10 Performance i jego 612 koni mechanicznych.
Czytaj też: ABT pozwala Audi RS Q8 jeszcze bardziej rozwinąć swoje skrzydła
Czytaj też: Audi Q4 E-Tron Sportback wyszpiegowane ze stalowymi felgami
Czytaj też: Audi i silniki spalinowe. Co ma w planach ta firma?
Coś jednak czujemy, że Audi E-Tron GT RS i jego 700 koni mechanicznych pochodzące z trzech silników elektrycznych będzie miało taką pokaźną moc tylko przez chwilę w ramach funkcji overboost.
Z tego co wiemy, dwa silniki elektryczne będą napędzać tylną oś, a trzeci przednie koła, umożliwiając działanie w pełni elektrycznego systemu Quattro. Po stronie zapasu energii w grę wejdzie ponoć 95 kWh akumulator z zasięgiem do 402 km na jednym ładowaniu.
Czytaj też: Audi S8 kontra Bentley Flying Spur na prostej
Czytaj też: Audi ujawnia prototyp dla elektrycznego sedana E-Tron GT
Czytaj też: Obejrzyjcie jak Nurburgring zalicza Audi RS6 Avant 2020
Jest tym samym rzeczą oczywistą, że RS będzie najdroższym wariantem w rodzinie E-Tron GT, ale jego cena nie powinna przekroczyć ceny Porsche Taycan Turbo S, z którym przecież dzieli tak wiele. Premiera na rynku będzie miała najpewniej miejsce w następnym roku.