NVIDIA postarała się o stosowne aktualizację silnika graficznego Unreal Engine 4, który już oferuje wsparcie technologii DLSS (UE 4.26) i Reflex (UE 4.25) w formie pluginów.
Unreal Engine 4 z DLSS
W skrócie, DLSS (Deep Learning Super Sampling) dostępny już w wersji 2.0, pozwala zwiększyć rozdzielczość obrazu przy pomocy uczenia maszynowego sieci neuronowych, czyli odłamu sztucznej inteligencji. Zanim jednak technologia pokaże pazur, musi zostać z silnikiem gry zintegrowana i to właśnie osiągnięto w przypadku Unreal Engine 4.26, gwarantując wsparcie DLSS w formie pluginu.
Czytaj też: Facebook szykuje swój smartwatch
Czytaj też: AMD Ryzen 7 PRO 5750G podkręcony i przetestowany
Czytaj też: Rewolucyjny gamingowy zestaw słuchawkowy VZR Model One
Z kolei technologia NVIDIA Reflex, to zestaw narzędzi do pomiaru, debugowania i poprawiania opóźnień procesorów centralnych i graficznych w grach wieloosobowych nastawionych na konkurowanie z innymi.