Pierwsze doniesienia, że pojawiła się awaria w mBanku zgłaszano już 13 lutego. Z kont klientów znikały pieniądze.
Awaria w mBanku
Jeśli w ostatnich dniach płaciliście kartą mBanku mogliście zauważyć bardzo niepokojącą rzecz. Z konta ubywało więcej pieniędzy niż powinno. trudno więc się dziwić, że telefony na infolinii wręcz się urywały, a klienci wyrażali swoje zaniepokojenie. Pierwsze takie wielokrotne transakcje pojawiły się już 13 lutego, ale dopiero wczoraj mBank postanowił odnieść się do sytuacji w oficjalnym komunikacie.
Czytaj też: Płatności zbliżeniowe Blik – znamy pierwsze szczegóły
Czytaj też: Zmiany na Allegro – zakupy tylko z zarejestrowanym kontem i nowe warunki Smarta
Czytaj też: Bitcoin z kolejnym rekordem wartości!
Bank obiecał, że pieniądze, które zostały źle naliczone powrócą na konta klientów w możliwie jak najszybszym terminie. Nie sprecyzowano jednak kiedy to nastąpi. Nie podano też o jaki błąd chodziło