Wielka awaria bankowości internetowej i mobilnej w ING Bank Śląski. Klienci masowo zgłaszają brak możliwości zalogowania się do konta, a także trudności z dokonywaniem płatności.
Bardzo poważna awaria w ING
Dzisiaj od rana klienci banku ING zgłaszają masowe problemy z dostaniem się do konta bankowego, zarówno z poziomu aplikacji mobilnej jak i strony WWW. Co istotne, problem pojawia się nawet podczas próby wypłaty z bankomatu czy prób płacenia kartą w sklepach, o czym informują klienci np. w komentarzach na stronie ING Polska na Facebooku. Sprawa jest więc bardzo poważna, bo klienci zostali odcięci od pieniędzy, a nie tylko od usług banku.
Znowu awaria ! Wiecznie coś nie działa u was , czas na zmianę banku ! Pilnie potrzebuje przelew wykonać i oczywiście nie można !
Właśnie wyszłam ze sklepu bez zakupów!!!! Trzy razy próbowałam zapłacić waszą kartą i 3 razy odrzuciło!!! A środki na koncie mam.
Czytaj też: Wytrzymałość Asus Zenfone 8 ujawniona. Certyfikat IP może zachwycić
Bank wystosował już oficjalny komunikat, który można przeczytać na ich stronie:
Obecnie występują trudności z działaniem systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business. Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione.
Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Będziemy na bieżąco publikować informacje o postępach.
Przepraszamy za utrudnienia.
Jak widać nawet próby zgłoszenia problemów na infolinii nic nie dadzą, bo i takowa nie działa poprawnie. Na razie bank nie informuje kiedy można spodziewać się naprawy