Pojawiła się kolejna aktualizacja Fallout 76. Produkcja Bethesdy kolejny raz oddala się od stanu ze swojej fatalnej pod względem technicznym premiery.
Co nowego w Fallout 76?
Bethesda w ostatnim czasie bardzo zachwalała swoją społeczność Fallout 76. Deweloperzy byli wdzięczni za pomoc graczy przy testowaniu gry i to, że dalej masa osób bawi się w tej produkcji, informując o zmianach, które warto wprowadzić. Jak wygląda zainteresowanie graczy na ten moment?
Czytaj też: Pisarka Tomb Raider chce by kolejna Lara miała mniejszy kompleks ojca
Jeśli ktoś myśli, że Fallout 76 jest porzucony przez graczy to się myli. Z odpowiedzią na pytania dotyczące popularności gry przychodzą dane ze Steam wskazujące na osoby bawiące się w tej grze na PC na platformie Valve. Co z nich możemy wyciągnąć? Okazuje się, że średnio w Fallout 76 jednocześnie bawi się prawie 6 tysięcy osób. Zapewne nowy patch wpłynie pozytywnie na te wyniki. Nie zapominajmy też o tym, że produkcja jest też dostępna poprzez Bethesda Launcher oraz na konsolach.
Aktualizacja Fallout 76
Co zmienia nowa łatka Fallout 76? Poniżej lista zmian!
GRAFIKA
- Uzbrojenie: Malowanie Srebrnego Fantoma na karabin Tesli właściwie nakładane jest teraz na modyfikację doładowanej lufy strzelby.
C.A.M.P. ORAZ WARSZTATY
- Exploit: Usunięto błąd, w wyniku którego oszuści mogli umieszczać NPC w świecie gry.
- Oświetlenie: Lampa ścienna z jadłodajni właściwie odtwarza teraz efekt dźwiękowy podczas włączania i wyłączania.
- Obiekty: Do złącza zasilającego w wieży strażackiej można teraz podłączać przewody.
- Obiekty: Czerwony prowincjonalny bungalow posiada teraz własne drzwi, które można znaleźć w zakładce Drzwi w menu budowy.
- Obiekty: Gracze mogą teraz poprawnie umieszczać schematy, zawierające remizę z Charleston.
- Ściany: Elementy dekoracji ściennych, takie jak proporce, ramki, plakaty, znaki itp. nie przenikają już przez ściany C.A.M.P. Enklawy.
WYZWANIA
- Światowe: Wymaganie wyzwania światowego „Ukończ różne zadania codzienne” zostało zmniejszone z 23 do 22 i można je teraz poprawnie zaliczyć.
WALKA
- V.A.T.S.: Ataki V.A.T.S. wręcz w widoku pierwszoosobowym nie powodują już, że gracz widzi czarny ekran.
Czytaj też: Steam Deck uruchamia gry w 4K, gdy podepniemy do niego kartę graficzną
WROGOWIE
- Ogólne: Usunięto przypadki, w których wrogowie mogli czasem się zawiesić i przestać odpowiadać.
- Wilki: Usunięto błąd, w wyniku którego wilki i inni wrogowie psowaci nie atakowali gracza.
WYDARZENIA I ZADANIA
- Wydarzenia publiczne: Użycie systemu śledzenia światowych aktywności do szybkiej podróży do wydarzenia publicznego, w którym gracz już uczestniczy, nie powoduje już usunięcia gracza z tego wydarzenia.
- Wydarzenia publiczne: Gracze mogą teraz poprawnie dołączyć do aktywnego wydarzenia publicznego podczas przechodzenia do miejsca wydarzenia.
- Odsłanianie żyły: System śledzący zadania nie pozostaje już na ekranie po zakończeniu Odsłaniania żyły.
FALLOUT WORLDS
- Niewielkie ograniczenia budowlane: Ustawienie przełączania przyciągania na „Kolizje” pozwala teraz poprawnie umieszczać obiekty C.A.M.P. bez pojawiania się błędów „przecinających się obiektów”.
PRZEDMIOTY
- Pancerz: Usunięto błąd, w wyniku którego efekt krwawienia pancerza cierniowego kumulował się wbrew zamierzeniom. Po zmianie, efekt krwawienia zadaje pięć razy większe obrażenia niż wcześniej.
- Exploit: Usunięto exploit, który w niektórych okolicznościach sprawiał, że uzbrojenie zadawało większe obrażenia niż to zamierzono.
- Exploit: Usunięto exploit, w wyniku którego gracze mogli zdobywać pewne magazynki wielokrotnie z tego samego miejsca.
- Nakrycia głowy: Hełm Kapitana Kosmosa poprawnie zapobiega teraz obrażeniom oraz chorobom powodowanym przez czynniki przenoszone drogą powietrzną.
- Broń biała: Ataki V.A.T.S. z użyciem automatycznej broni białej, takiej jak Rozpruwacz, właściwie wypełniają teraz wskaźnik trafienia krytycznego.
- Broń dystansowa: Wyrzutnie rakiet poprawnie odnoszą teraz uszkodzenia stanu i nie są już niezniszczalne.
- Broń dystansowa: Pociski z blastera obcych i dezintegratora obcych właściwie wpływają teraz na obiekty i teren.
LOKALIZACJA
- Animacje: Usunięto błąd, w wyniku którego źródła wody mogły wyglądać, jakby przestały działać, podczas gry w Fallouta 76 w języku innym niż angielski.
POSTACIE NIEZALEŻNE
- Sojusznicy: Po opuszczeniu walki, sojusznicy nie pojawiają się już jakby mieli wyciągniętą broń.
WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ
- Stabilność klienta: Usunięto wyłączenie klienta, które mogło występować podczas ataków wręcz w V.A.T.S. w widoku trzecioosobowym.
- Stabilność klienta: Usunięto wyłączenie klienta, które mogło występować podczas szybkiego przetwarzania i umieszczania w magazynie obiektów z C.A.M.P., które osiągnęły maksymalny budżet budowy.
DŹWIĘK
- Kółko na klucze: Dodano efekty dźwiękowe, które odtwarzają się podczas otwierania i zamykania kółka na klucze w Pip-Boyu.
- Granaty: Podczas dobywania broni i jednoczesnego używania różnych rodzajów granatów nie odtwarzają się już niepotrzebne efekty dźwiękowe.
- Syreny: Włączenie i wyłączenie syreny raz za razem nie powoduje już kumulowania się jej efektów dźwiękowych.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
- Pobliskie zwłoki: Długie nazwy wrogów są teraz lepiej rozmieszczone i mają odpowiednią wielkość w menu pobliskich zwłok.
- Tryb foto: Pozy dr Zorbo są znów dostępne w trybie foto dla graczy, którzy zdobyli je w 7. sezonie.
- Tryb foto: Dostosowano listę póz w trybie foto, aby nazwy póz i ich animacje znów do siebie pasowały.
- Plansza S.C.O.R.E.: Na konsolach obecna liczba atomów gracza aktualizuje się teraz natychmiast po zakupie rang poprzez przycisk „Awansuj dotąd” na planszy S.C.O.R.E.
- Plansza S.C.O.R.E.: Usunięto błąd, w wyniku którego przycisk „Awansuj dotąd” pozostawał wyszarzony po zakupie atomów.
- Ustawienia: Użycie przycisku „Domyślne” w menu opcji ekranu właściwie przywraca teraz domyślne wartości ustawieniom ekranu.