Reklama
aplikuj.pl

Poznaliśmy sprzedaż gier w lipcu. F1 na topie

sprzedaż gier

Pojawiły się nowe wyniki sprzedaży gier z Wielkiej Brytanii. Rynek ten często dobrze oddaje ogólne nastroje sprzedażowe w całej Europie, dzięki czemu możemy zobaczyć, jakie produkcje cieszą się aktualnie największą popularnością.

Sprzedaż gier w lipcu

W samej Wielkiej Brytanii rozeszło się 1,79 miliona sztuk gier wideo. Mowa tutaj o produkcjach dostępnych w wersji fizycznej, jak i cyfrowej. Niestety, jest to spadek o 17 procent w porównaniu do zeszłego roku i spadek o 32 procent w stosunku do czerwca. Powodem negatywnych informacji jest tzw. sezon ogórkowy, czyli wyraźne spowolnienie premier gier, które widoczne może być jeszcze do połowy sierpnia.

Czytaj też: The Last of Us Part 1 żegna nudny interfejs craftingu

Mniej premier w stosunku do zeszłego roku spowodowane jest wieloma opóźnieniami produkcji, które zostały przesunięte na dalsze terminy, aby prezentować odpowiednią jakość. Gracze chętniej czekają dłużej na dane tytuły, które dziś pochłaniają miliony dolarów podczas produkcji, a poziom dopracowania stale rośnie, co wydłuża okres pomiędzy kolejnymi premierami.

Ranking gier w lipcu

Jak zatem wygląda ranking najlepiej sprzedającym się gier? Poniższa lista zawiera 20 najlepiej sprzedających się gier w Wielkiej Brytanii w lipcu 2022.

Czytaj też: Rocznicowy remix w Overwatch – powoli żegnamy się z grą

PozycjaTytuł (wydawca)
1F1 22 (EA)
2LEGO Star Wars: The Skywalker Saga (Warner Bros)
3Grand Theft Auto 5 (Rockstar)
4FIFA 22 (EA)
5Red Dead Redemption 2 (Rockstar)
6Nintendo Switch Sports (Nintendo)
7Call of Duty: Black Ops 2
8The Quarry (2K Games)
9WWE 2K22 (2K Games)
10EA Spourts UFC 4 (EA)
11Far Cry 6 (Ubisoft)
12Elden Ring (Bandai Namco)
13Xenoblade Chronicles 3 (Nintendo)
14FIFA 22 (EA)
15Star Wars Jedi: Fallen Order (EA)
16Mario Kart 8: Deluxe (Nintendo)
17Minecraft: Switch Edition (Nintendo)
18The Crew 2 (Ubisoft)
19Grand Theft Auto Online (Rockstar)
20Mario + Rabbids: Kingdom Battle (Ubisoft)

Pamiętać trzeba o tym, iż pozycje gier, które trafiają do sprzedaży na Nintendo Switch mogą być wyższe, ponieważ japońska firma nie dzieli się wyniki sprzedaży cyfrowych kopii gier.