WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

Abarth 595 Hercules jako agresywny mały hot hatch

Abarth 595 Hercules jako agresywny mały hot hatch

Pogea Racing ujawniło swój plan na podkręcenie każdego modelu Abarth 595 za 18810 euro. To oczywiście sporo, ale zmian jest tyle, że nie będziecie narzekać na Abarth 595 Hercules.

Abarth 595 Hercules od Pogea Racing

Kiedy tuner ogłasza nową nazwę dla podkręconego modelu, to wiedźcie, że w grę wchodzi poważna modernizacja. Tak też jest z Abarth 595 Hercules, który zyskuje całe 40 koni mechanicznych mocy i 100 Nm momentu obrotowego względem fabrycznego poziomu 180 KM i 250 Nm w wydaniu Abarth 595 Competizione. Dzięki temu ten mały hot hatch może osiągnąć 100 kilometrów na godzinę w 6,2 sekundy i prędkość maksymalną 232 km/h.

Czytaj też: Hyundai i20 N 2021, czyli kompaktowy hot hatch już po premierze
Czytaj też: Debiut Cupra el-Born, czyli nowy elektryczny hot hatch
Czytaj też: Renault R5 Turbo 2 jest zdecydowanie jednym z najbardziej szalonych Hot Hatchów

Modyfikacje układu napędowego obejmują nowe zarządzanie silnikiem, sterowany klapami wydech firmy Monsterexhaust i połączony z nim 200-ogniwowy downpipe. Opcjonalnie kupujący mogą dodać izolację termiczną do wydechu, aby obniżyć temperaturę w komorze silnika.

Czytaj też: Jaguar połączy model XE i XF w sedana lub hatchbacka?
Czytaj też: Który hot-hatch okaże się lepszy na torze? BMW M135i czy AMG A35?
Czytaj też:
Ford Focus ST – hothatch niemal idealny

Abarth 595 Hercules jeździ na regulowanym zawieszeniu gwintowanym, które obniża środek ciężkości o 45 milimetrów i na 18-calowych kutych felgach z oponami Michelin Pilot Sport 4S. Nazwa samochodu, nawiązująca do mitycznego bohatera, objawia się w wielu elementach nadwozia pokroju szerszych błotników, progów bocznych, czy skrzydła na tyle z włókna węglowego.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News