Activision sprzedaje w mikrotransakcjach zaskakujące przedmioty. Co tym razem firma stara się nam wcisnąć?
Firmy tworzące gry wideo starają się poprzez mikrotransakcje zarobić dodatkowe pieniądze z jednej gry. To, co jednak wymyśliło jednak Activision przechodzi już ludzkie pojęcie. Wydaje Wam się, że legendarna zbroja dla konia, to już największy skandal? Przy nowym pomyśle Acti, wydaje się być ona całkiem nieźle wycenionym dodatkiem!
Activision postanowiło bowiem, że w ostatniej odsłonie Call of Duty będzie sprzedawać „punkcik”, który posłuży nam jako celownik. Mała kropka, która w innych tytułach jest zazwyczaj dostępna od początku rozgrywki lub po kilku jej rundach, tutaj kosztuje… jednego dolara. Co prawda nie jest to duży wydatek, ale jest to na tyle mała rzecz, że to aż wstyd sprzedawać. Szczególnie że nie mówimy tutaj o jakimś wymyślnym wzorze, a czymś względnie podstawowym…
Czytaj też: GTA Online dostało tryb Bomb Ball na wzór Rocket League
Źródło: mp1st.com