WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Autorzy niezoptymalizowanych gier straszą, że PS5 może nie skrócić czasów ładowania

PS5 może jednak nie skrócić czasów oczekiwania na załadowanie gry. Weźcie pod uwagę tylko to, że to słowa osób, które nie słyną z dobrze zoptymalizowanych gier.

Mika Vehkala z Remedy Entertainment wypowiedział się na temat nowej generacji konsol. Gloryfikowane przez Sony szybkie dyski PlayStation 5 mogą wcale nie dać takich rezultatów o jakich mówią Japończycy. Dlaczego? Zdaniem Mika – jeśli twórcy będą musieli w przyszłości przygotowywać tekstury w wyższej rozdzielczości, to mogą robić to w niechlujny sposób w kodzie, co sprawi, że będą się one wolno ładowały na konsoli.

Przyznam, że to ciekawy komentarz do dysków nowego PlayStation 5. Problem tylko w tym, że nie jestem w stanie jakoś do końca zaufać przedstawicielowi firmy, która ostatnio zasłynęła z takich rzeczy, jak fatalnie zoptymalizowany Control na konsolach czy Quantum Break korzystające z wielu zbędnych (w innych grach) sztuczek graficznych, aby tytuł w ogóle płynnie działał na Xboksie One. Jakoś nie są oni moim wyznacznikiem idealnej optymalizacji gier.

ŹRÓDŁO: wccftech