Reklama
aplikuj.pl

Bolt Green – im więcej zanieczyszczeń, tym tańszy przejazd

We współpracy z Airly Bolt uruchamia nową kategorię Bolt Green dostępną dla mieszkańców Gdańska, Gdyni, Katowic, Krakowa, Sopotu i Warszawy. W ramach promocji rzejazdy elektrycznymi lub hybrydowymi taksówkami będą tańsze, im bardziej zanieczyszczone będzie powietrze w danym regionie.

Bolt Green

Bolt chcąc zachęcić użytkowniczki i użytkowników do wybrania nowej kategorii przejazdów na stronie bolt_poland od wczoraj udostępnia kody promocyjne. Ich wartość będzie zależna od danych Airly na temat poziomu smogu w danym mieście. By skorzystać z tańszego przejazdu należy wpisać w apce otrzymany kod promocyjny i zamówić taksówkę, która będzie opatrzona znaczkiem Bolt Green. Promocja dotyczy jedynie 6 miast – Gdańska, Gdyni, Katowic, Krakowa, Sopotu i Warszawy.

Marcin Gnat PR & Communication Manager w Airly powiedział:


Jesteśmy podekscytowani faktem, że firmy takie jak Bolt aktywnie włączają się w misję redukcji zanieczyszczeń powietrza w Polsce dzięki rozwiązaniom takim jak kategoria przejazdów Green.
W zimowych miesiącach, zanieczyszczenia w naszym kraju osiągają często poziomy niebezpieczne dla naszego zdrowia i samopoczucia. Takie symboliczne z pozoru działanie jak wybranie „zielonego” środka transportu pokazuje, że jesteśmy w stanie wymiernie poprawić jakość powietrza w naszym kraju. A suma małych kroków poczynionych przez wielu z nas, przełoży się w końcu na dostrzegalny postęp

Czytaj też: Odkryj LEGO VIDIYO – nowy rodzaj zabawy od marki LEGO i Universal Music Group
Czytaj też: Chrome wyłączy powiadomienia na czas trwania wideokonferencji
Czytaj też: Do apki mObywatel dodamy zaświadczenie o zaszczepieniu na COVID-19

Ale nawet po zakończeniu akcji promocyjnej z kodami powinniśmy starać się wybierać taksówki, które są przyjazne środowisku i nie zatruwają spalinami powietrza. W końcu i tak po wyjściu z auta będziemy musieli oddychać smogiem, więc chyba lepiej nawet w ten sposób przyczynić się do poprawy jakości powietrza.

Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt mówi:


Największą barierą w przekonaniu użytkowników do wybierania samochodów elektrycznych jest wyższa cena przejazdów. Postanowiliśmy wziąć ten koszt na siebie, a dzięki finansowym przez nas zniżkom przejazdy w kategorii Bolt Green będą tańsze niż w kategorii regularnej. Z kolei uzależnienie rabatów od aktualnej jakości powietrza sprawi, że użytkownicy będą z nich korzystać wtedy, gdy środowisko będzie tego najbardziej potrzebowało