Bossowie Borderlands 3 powinni być bardzo dopracowani. Jak twórcy wspominają prace nad nimi?
Borderlands 3 od Gearbox to tytuł, na który gracze czekali od lat. Sam nie przepadałem za „strzelankowymi” odsłonami tej serii, jednak po zapoznaniu się z najnowszym gameplayem z gry już wiem, że tytuł ten trafi na moją listę zakupów.
Czytaj też: Gamescom bez Blizzarda – firma wciąż zbiera się po zwolnieniach
Gearbox mocno dopracowało Borderlands 3, implementując wiele rozwiązań, które dla współczesnych gier są wręcz czymś podstawowym. Bossowie w tej grze będą prezentowali jednak nową jakość. Jak udało się studiu deweloperskiemu dojść do takich wniosków, które zakrawają o samozachwyt?
Autorzy wszystkich potężnych przeciwników w Borderlands 3 są pewni, że wykonali kawał dobrej roboty, ponieważ do wykreowania tych postaci utworzono nowy oddział w firmie. Grupa pracowników zajmowała się tylko i wyłącznie obmyślaniem ich designu, mocy i tego jak będzie przebiegało starcie.
Dzięki ekipie, której głównym zadaniem było tylko i wyłącznie ich opracowywanie, udało się stworzyć taką liczbę przeciwników, że dziś Gearbox mówi o „absurdalnej” liczbie starć, które na nas czekają. Ważnym dla twórców było również to, aby wziąć pod uwagę wygląd i drobną historię stojącą za każdą z postaci. Borderlands 3 to nowe planety z nowym stylem artystycznym. Autorzy musieli wziąć, to pod uwagę przy kreacji każdego wroga.
Czytaj też: Borderlands 3 na długim gameplayu – zobaczcie nowe mechaniki oraz starych znajomych
Źródło: wccftech.com