Reklama
aplikuj.pl

Cyberpunk 2077 znów poprawiany. Łatka 1.52 gotowa

cyberpunk 2077

Pojawiła się nowa aktualizacja Cyberpunk 2077. Tym razem CD Projekt RED po prostu poprawił wiele błędów i dodał kilka opcji zabawy.

CD Projekt RED w ofensywie?

CD Projekt RED zdaje się przechodzić do ofensywy. Wczoraj ogłoszono, że powstaje nowa gra w uniwersum Wiedźmina, zaraz zapewne pojawią się nagrania z nextgenowego Wiedźmin 3 Dziki Gon, deweloperzy przeszli na Unreal Engine 5, a tutaj jeszcze aktualizacja Cyberpunk 2077 oraz zbliżające się rozszerzenie fabularne.

Czytaj też: Ubisoft – ogromny wyciek informacji. The Crew 3, nowy Prince of Persia i inne

Sam mam nadzieję, że nie zostanie tutaj popełniony błąd z Cyberpunk 2077 i na nowego Wiedźmina nie będziemy musieli czekać siedem lat. Liczę na regularne informowanie nas o postępach w produkcji i bycie po prostu szczerym.

Cyberpunk 2077 1.52

Co nowego w Night City? Aktualizacja 1.52 dla Cyberpunka 2077 jest wdrażana i będzie wkrótce dostępna na wszystkich platformach. Oto lista zmian wprowadzonych wraz z aktualizacją.

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że podczas szybkiej jazdy w ruchu ulicznym pojawiały się wraki samochodów albo liczne wozy nomadów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego animacja wyposażania broni mogła być odtwarzana wielokrotnie po odzyskaniu noża do rzucania.
  • Kamizelkę kuloodporną dziennikarki z laminatu pancernego można teraz znaleźć jako łup w Japantown.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że granat rozpoznawczy podświetlał niegroźnych NPC-ów z tłumu.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że po użyciu hacka przejęcia kontroli oś kamery była odwrócona podczas przybliżania.

Zadania

  • Gracz nie będzie mógł ponownie kupić renowacji mieszkania, którą już posiada.
  • Dodano możliwość wzięcia prysznica w obozie nomadów.
  • Nie będzie już można włamać się do mieszkania w Northside przed ukończeniem pierwszego aktu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wydarzenia bojowe w otwartym świecie i niektóre sceny mogły pozostawać wyłączone po wizycie w Afterlife, do czasu aż gracz nie odbył szybkiej podróży po Watson.
  • Dom lalek – Wejście w ścianę w windzie w megabloku H8 nie spowoduje już natychmiastowej śmierci.
  • W starym kinie – Naprawiono błąd, w wyniku którego Johnny mógł zniknąć, jeśli gracz opuścił lożę przed interakcją z projektorem, blokując postęp.
  • Podejrzenie cyberpsychozy: Demony wojny – Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć celu „Przeszukaj okolicę, aby zebrać informacje”.
  • Delamain: Readmisja – Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło pojawić się ponownie w dzienniku zamiast zostać oznaczone jako nieudane po tym, jak graczowi nie udało się odzyskać którejkolwiek z taksówek.
  • Stróże bezprawia – Naprawiono błąd, przez który River mógł chaotycznie wyjeżdżać z rynku i wypchnąć V poza granice świata.
  • Pasażer – Naprawiono problem polegający na tym, że dwukrotne wybranie niebieskiej opcji dialogowej po przybyciu na miejsce wypadku blokowało postęp.
  • Spójrz na to miasto z góry – Opcjonalny cel „Ubierz się” nie będzie już niemożliwy do ukończenia, jeśli gracz zebrał ubrania, zanim cel się pojawił.
  • Cherchez la femme – Naprawiono błąd, przez który drzwi do Lizzie’s były zamknięte w godzinach, w których powinny być otwarte, blokując postęp.
  • Pierwsza zasada Afterlife – Naprawiono błąd, przez który Dex zbaczał z drogi w lewo i w prawo podczas odjeżdżania.
  • Nie mów Saulowi – Naprawiono błąd, w wyniku którego holocalle i wiadomości tekstowe mogły zostać zablokowane, jeśli gracz powiedział Saulowi o planie Panam w momencie odjazdu nomadów.

Czytaj też: Deweloper Hellblade 2 i Fable ujawnia nowe informacje o grach

Otwarty świat

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego przywołane pojazdy mogły pojawiać się daleko od gracza.
  • Samobójcy w Corpo Plaza nie będą się już podnosić po upadku.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że rozbój w toku w Arroyo nie był widoczna na mapie, co utrudniało postęp w osiągnięciu Miasto, Masa, Maszyna.
  • Kontrakt: Zostawić Night City – Naprawiono błąd, przez który zadanie nie aktywowało się po zbliżeniu się do jego obszaru.
  • Kontrakt: Żadnych fixerów – Naprawiono błąd, w wyniku którego cel poboczny „Zaparkuj samochodem Iris w garażu” nie został ukończony, jeśli gracz zatrzymał się naprzeciw garażu.
  • Kontrakt: Zgrany do nitki – Naprawiono błąd, w wyniku którego wszyscy wrogowie w kasynie byli przyjaźni.
  • Auto rycerza – Naprawiono błąd, w wyniku którego nie pojawiał się Rayfield Caliburn.

Interfejs

  • Dodano znacznik zadania do nagród od fixerów, gdy po raz pierwszy zostaną znalezione w skrytce.
  • Otwieranie menu podczas czytania drzazgi nie będzie już blokować gry.
  • Gdy rozpocznie się przewijanie czasu, nie będzie już można zmienić pozycji znacznika.
  • Naprawiono błąd, w którym interfejs łupów migotał i zmieniał się przed podniesieniem przedmiotu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre nazwy śledzonych zadań mogły wyświetlać się nieprawidłowo jako „A Favor for a Friend” niezależnie od języka gry.

Efekty wizualne

  • Naprawiono animacje i brakujące lub przemieszczone obiekty w różnych scenach.
  • Naprawiono niektóre problemy z animacją podczas eliminowania z powietrza przy użyciu atutu Ukryty smok.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego burze piaskowe pojawiały się w scenach, w których nie powinny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego różne warunki pogodowe nie miały wpływu na roślinność.
  • Ciemne okulary sportowe z poliwęglanu nie będą już widoczne podczas przełączania między trybem trzeciej i pierwszej osoby podczas jazdy.

Konsole

  • Ulepszenia pamięci i poprawki błędów na konsolach nowej generacji.
  • Drobne optymalizacje interfejsu.
  • [PlayStation 5] Zaimportowanie zapisu bez połączenia z PlayStation Network nie będzie już blokować opcji kontynuowania gry.
  • [PlayStation 5] Naprawiono błąd, w wyniku którego tworzył się uszkodzony zapis, gdy gracz próbował zaimportować zapis z PlayStation 4, mimo że żaden zapis nie został stamtąd wcześniej wyeksportowany.
  • [PlayStation] Naprawiono problem polegający na tym, że ekran „Wciśnij [przycisk opcji], aby kontynuować” rejestrował naciśnięcie przycisku z opóźnieniem.
  • [PlayStation 5] Mokre ulice będą teraz tak samo odbijać światło, jak w wersji PC.
  • [PlayStation 5 / Xbox Series X] Zmiana ustawienia wstępnego w ustawieniach wideo nie spowoduje już automatycznego włączenia wszystkich opcji grafiki.
  • [Xbox One / Xbox Series X] Odłączenie kontrolera i jednoczesne wejście do menu pauzy nie będzie już powodować blokowania się gracza.

Stadia

  • Aktywowano agresywny tłum.