Dinozaury z Horizon: Zero Dawn były przerażającymi bestiami. Początkowo wyglądały jednak jak zabawki.
Zanim producent gry stworzy piękne modele postacii i zacznie zapełniać świat gry, to musi upewnić się, że podstawowe mechaniki, które gracz będzie w kółko wykonywał, są na najwyższym poziomie. W tym celu tworzy się uproszczone modele i testuje, czy pomysł sprawdza się w praktyce. Oto model maszyny-dinozaura z Horizon: Zero Dawn.

Czytaj też: Macie ograniczony czas na wypróbowanie Conan Exiles na Steam
Jak widzicie, mamy tutaj wszystkie elementy, które znalazły się później w modelu z pełnej wersji. To, co jednak otrzymaliśmy w grze, musiało przejść bardzo długą drogę. Dokładne testowanie gry się opłaciło. Dwa lata po premierze – rozeszło się dziesięć milionów sztuk gry.
Czytaj też: Ubisoft łamie swoje postanowienie – firma nie potrafi być apolityczna
Źródło: blog.us.playstation.com