E3 w mediach wypadło w tym roku zaskakująco. Kto zdobył największą uwagę dziennikarzy?
Po E3 przyszedł czas podsumowań. Teraz można powoli rozpocząć analizy, w których każdy sprawdzi, jak wypadła dana marka w kontekście danej platformy czy medium. Dziś możemy dowiedzieć się jak gry i deweloperzy wypadli pod kątem liczby artykułów w sieci. Oto wyniki!
Czytaj też: Mikrotransakcje w Marvel’s Avengers – autorzy uspokajają graczy
Jak się okazuje – liderem liczby artykułów związanych z marką konsolową został Xbox. To Amerykanie dostali najwięcej artykułów na swój temat. Na drugim miejscu uplasowało się Nintendo, a na trzecim Sony, które jeśli spojrzymy na wykres i weźmiemy pod uwagę nieobecność firmy na targach – i tak wypadło ładnie.

Ciekawe jest również to, że „przegrane” PlayStation uzyskało w tym roku więcej artykułów, niż w zeszłym roku jako zwycięzca. Wyniki E3 2018 wyglądały w ten sposób:
- PlayStation
- Microsoft
- Nintendo
Która gra za to mogła pochwalić się największą liczbą artykułów? Cyberpunk 2077! Co zabawne, ostatnią grą TOP15 jest… Wiedźmin 3.

Jak wypadli wydawcy? Najwidoczniej Square Enix po słabym okresie wchodzi teraz w doskonałe lata. Firma ze swoim Final Fantasy 7 Remake oraz Marvel’s Avengers stało się liderem artykułów. To dobrze zwiastuje na przyszłość.

Czytaj też: Miesiąc wydania The Last of Us Part II wygadany przez aktorkę grającą Ellie
Źródło: wccftech.com