Yadea KS5 i KS5 Pro nowymi elektrycznymi hulajnogami giganta

Yadea KS5, Yadea KS5 Pro, elektryczne hulajnmogi Yadea

Jeśli kojarzycie firmę Yadea, to z pewnością jesteście zaznajomieni z jej wszelakiej maści rowerami elektrycznymi i hulajnogami… tyle że z siedzeniem. Teraz Yadea KS5 i KS5 Pro wprowadzają powiew świeżości do oferty producenta, stawiając na te tradycyjne, bezsiodełkowe hulajnogi.

Elektryczne hulajnogi KS5 i KS5 Pro nie są więc jakimiś tam modelami niszowego producenta, a firmy, która ze wspomaganymi czystą energią dwukołowcami ma wiele wspólnego. Tym razem w grę wchodzą lekkie, składane modele z myślą o przemykaniu po miejskich ulicach i zapewnianiu sobie transportu „na ostatni kilometr”. Daleko im jednak od tych najbardziej podstawowych modeli, co potwierdza ich cena na poziomie kolejno 639 i 759 dolarów na Amazonie, czyli w przeliczeniu około 2350 i 2800 zł.

Czytaj też: Hulajnogi elektryczne w końcu doczekają się przepisów

Reklama

Tak więc podstawowa elektryczna hulajnoga Yadea KS5 może pochwalić się silnikiem o mocy 350 W i osiąganiem prędkości maksymalnej do 30 km/h, podczas gdy jej akumulator wystarcza na przejechanie do 40 km na jednym ładowaniu. Droższy wariant Pro podbija moc do 500 W (nominalną) ze szczytową na poziomie 700 W, umożliwiając jazdę z prędkością maksymalną do 35 km/h i maksymalny zasięg 60 km.

Elektryczne hulajnogi Yadea KS5 i KS5 Pro już na Amazonie

Czytaj też: Hulajnogi marki Bird trafiły do sprzedaży w Polsce

Elektryczne hulajnogi Yadea KS5 wyróżniają się silnikiem elektrycznym nie w przednim, a tylnym kole, jak również potrójnym układem hamulców, na który to składa się bębnowy z przodu i tarczowy oraz rekuperacyjny z tyłu. Takie połączenie zapewnia zalety ze świata zarówno hamulców tarczowych, jak i bębnowych, a więc w ogólnym rozrachunku mniejszą potrzebę konserwacji i lepsze, mocniejsze hamowanie.

Czytaj też: F30 i F40, czyli nowe elektryczne hulajnogi Ninebot

To jednak nie koniec ważnych elementów tych modeli, bo choć na ich pokładzie znajduje się tradycyjna nóżka, oświetlenie, 10-calowe koła, czy odblaski, to wśród dodatków premium znajduje się też przednie zawieszenie rodem z rowerów o 2,5-centymetrowym skoku. Całość przyprawia jeszcze wsparcie aplikacji, funkcja Smart Lock i aktualizacje OTA, czyli Over-the-Air.