Blaze EV Classic, czyli elektryczne zabytkowe samochody

Blaze EV Classic, elektryczne zabytkowe samochody

Chociaż swoim wyglądem Blaze EV Classic przypomina bardziej zabytkowe samochody, to pod jego nadwoziem znajduje się całkowicie elektryczny napęd.

Elektryczne zabytkowe samochody z Japonii

Chociaż po Blaze EV Classic oczekiwaliśmy czegoś bardziej poważnego, jest to coś w rodzaju elektrycznego mikrosamochodu do kupienia tylko w Japonii za około 30000 złotych. To sporo, patrząc po tym, co ten model o długości 2330 mm i szerokości 1170 milimetrów przy około 200-kilogramowej wadze ma do zaoferowania.

Czytaj też: Wyłącznie elektryczne Audi do dwóch dekad?
Czytaj też: Renault 4 i 5 powróci w elektrycznej chwale?
Czytaj też: Dwa elektryczne rowery Nox w zestawie taniej, ale z haczykiem

Po stronie prędkości maksymalnej Blaze EV Classic pozwala sobie na szaleństwo rzędu 50 km/h dzięki swojemu silnikowi o mocy 4 koni mechanicznych i 28 Nm momentu obrotowego. Jego zasięg wynosi z kolei 50 km na jednym ładowaniu, które trwa całe osiem godzin. Za hamowanie odpowiadają przednie hamulce bębnowe i tylne hamulce tarczowe, a mechanizm różnicowy jest tylko imponującym dodatkiem. .

Czytaj też: Dwa nowe elektryczne rowery FREY Bike na zwiastunie
Czytaj też: Elektryczne SUVy Ferrari, bo Purosangue będzie tylko początkiem
Czytaj też:
Domniemana premiera elektrycznego SUVa Mitsubishi e-Evolution

Blaze EV Classic ma klasyczny design z otwartymi kołami i otwartym kokpitem, a nowoczesny sznyt widać w jego felgach, czy oświetleniu LED. Sprzedająca go firma Blaze Inc. oferuje też całą masę akcesoriów.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News