Facebook testuje właśnie nową funkcję, dzięki której w naszych aktualnościach pojawią się rekomendacje nowych firm. Ma to pozwolić użytkownikom na odkrycie ciekawych marek.
Czy tego chcemy, czy nie, Facebook wrzuci w nasze aktualności promocję firm
Przeglądając aktualności na Facebooku widzimy posty znajomych, posty z grup do których należymy czy też treści, które publikują obserwowane przez nas firmy. Oczywiście, nie brakuje również reklam. Facebook wyszedł jednak z założenia, że brakuje nam możliwości znalezienia innych marek, które powinny nam się spodobać. Testowana jest właśnie nowa funkcja takiej promocji.
Czytaj też: mBank wprowadza konto z roczną subskrypcją g2a.com!
Pod postami firm, które już obserwujemy mają znaleźć się miniaturki podobnych marek. Np. jeśli nasza ulubiona burgerownia pokaże nowe danie, to pod spodem mamy dostać rekomendację innych lokali tego typu. Podobnie ze sklepami i innymi firmami, które nas interesują. W teorii to całkiem niezły pomysł na reklamowanie mniejszych firm, ale z drugiej strony będą to kolejne mało potrzebne treści w aktualnościach.
Na początku funkcja w ramach testów trafi na rynek USA, a potem ma być wdrażana w kolejnych krajach.