Reklama

Fallout Miami to mod tak dobry, że Bethesda robi wywiad z autorami

fallout miami

Fani serii Fallout pracują nad modyfikacją Fallout Miami. Teraz postanowili wydać także pomniejsze historie ze swojego świata, zwane Miami Misadventures. Kulisy produkcji chciała poznać sama Bethesda!

Fallout Miami – coś nowego!

Jednym z największych uroków uniwersum Fallouta jest odkrywanie nowych regionów, na które wpływ ma alternatywna wersja historii i retro-futurystyczna estetyka Fallouta. Ta ekscytująca perspektywa kusząca graczy rozpoczynających nową rozgrywkę w Falloucie jest jeszcze bardziej interesująca dla tętniącej życiem społeczności moderów, w której powstają zespoły tworzące własne wizje nowych miejsc poszerzających świat Fallouta. Inspiracja, która pojawia się na przecięciu prawdziwej historii, kultury i estetyki regionu z mroczną, satyryczną opowieścią Fallouta, jest źródłem bardzo ekscytujących rezultatów, o czym może zaświadczyć ekipa tworząca moda Fallout Miami

Czytaj też: Nowy Avatar opóźniony. Deweloper zmienia plany

Od kilku lat fani ciężko pracują nad swoim projektem, w którym jedyny ocalały wyrusza na „imprezę w gorącym mieście”. Niedawno opublikowali moda „Miami Misadventures – Episode 1”, aby przedstawić część nowej zawartości i szczegółów świata, które do tej pory stworzyli. Zadanie „Wild Goose Chase” rozpoczyna się od audycji radiowej, która poprowadzi graczy do nowej broni, strojów, malowań frakcji i lokacji.

Bethesda ciekawa szczegółów Fallout Miami

Przedstawiciele Bethesdy przepytali twórców Fallout Miami o kilka kwestii. Skąd pomysł na tego typu lokację i jej styl oraz czym różni się Fallout Miami od Fallout Misadventures? Pierwsze pytanie Bethesdy to „Co takiego jest w Miami, że zainspirowało was do wykorzystania go jako tła dla waszego moda do Fallouta?”

Pomysł na projekt pojawił się około 2015 roku. W tym czasie estetyka synthwave/neon/miami była bardzo popularna. To właśnie to było główną motywacją dla założyciela projektu, Mika999, gdy go zaczynał. To nie jedyny powód, dla którego Miami jest świetną scenerią dla Fallouta. To rozpoznawalne miasto z dużą ilością własnej kultury i historii, które jest też powiązane z historią kraju ze względu na swoje położenie geograficzne i znaczenie. Jednak nie tylko historia i kultura czynią to miejsce interesującym jako sceneria Fallouta – chodzi również o atmosferę i estetykę pełnego blichtru wakacyjnego miasta, pod którego rozrywkową powierzchnią dzieje się wiele, jeśli chodzi o geopolitykę z racji bliskości Kuby. Jest też tajemnica, która może nawiązywać do długiej tradycji powieści kryminalnych czy nawet zjawisk takich jak Trójkąt Bermudzki. Miami ma ogromny potencjał jako sceneria dla Fallouta i to właśnie przyciągnęło wielu z nas do tego projektu – mamy nadzieję, że uda nam się oddać temu miejscu sprawiedliwość w ograniczonym w swoim zakresie projekcie fanów.

Czytaj też: Gospodarka GTA Online w ruinie od czasu nowego dodatku

Dalej Bethesda była ciekawa – “Przyjęliście epizodyczne podejście do wydawania modów, które opowiedzą historię Fallouta: Miami. Co stało za tą decyzją i tym podejściem do fabuły?”

Miami Misadventures to epizodyczna seria samodzielnych wydań zawartości. Nie ma żadnego związku z modem Fallout Miami poza wykorzystaniem pochodzących z niego zasobów i drobnymi nawiązaniami do jego fabuły. Używamy jej jako platformy do dzielenia się ze społecznością elementami takimi jak broń i pancerze. Główny mod Fallout Miami zostanie wydany, gdy go ukończymy, ponieważ uważamy, że najlepiej doświadczyć go jako całości.

Miami Misadventures to coś, na co poświęcamy czas poza rozwijaniem głównego moda. W związku z tym nie ma ustalonego harmonogramu wydawania poszczególnych odcinków, ale oczywiście wiemy, co chcemy zawrzeć w nich w przyszłości. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to w przyszłym odcinku gracze spotkają Fontaine’a, do którego należy głos w radiu z pierwszego odcinka. Gdy Fontaine dotrze wreszcie do Wspólnoty, przyniesie ze sobą też kilka nowych zabawek.