Reklama
aplikuj.pl

Ferrari F8 Tributo po tuningu Novitec

Ferrari F8 Tributo Novitec, Ferrari F8 Novitec, F8 Tributo Novitec

Czy zgadzacie się z tym, że samochody pokroju Ferrari F8 Tributo nigdy nie powinny być modyfikowane? Jeśli tak, to dalej nie czytajcie, choć na pierwszy rzut oka może wyglądać, że Novitec nie zmienił praktycznie nic.

Choć to Ferrari F8 Tributo wygląda prawie tak samo jak wersja oryginalna, ten supersamochód z silnikiem środkowym przeszedł kilka istotnych zmian. Teraz stoi na 21-calowych felgach z przodu i 22-calowych z tyłu o podwójnym pięcioramiennym designie, które powstały w ramach współpracy Novitec z Vossen.

Dopełnieniem nowych felg są sprężyny obniżające zawieszenie, które zbliżają Ferrari do drogi o około 35 milimetrów. Jeśli egzemplarz Tributo klienta nie ma opcjonalnego przedniego systemu podnoszenia, Novitec może dodać własną wersję, która podnosi przód pojazdu o 40 mm. Ten przywraca oryginalne ustawienia po ponownym naciśnięciu przycisku wewnątrz kabiny lub automatycznie, gdy pojazd osiągnie prędkość 80 km/h.

Novitec opracował również nowy układ wydechowy dla szybkiego coupe, który może współpracować z oryginalnymi końcówkami lub z niestandardowymi ze stali nierdzewnej i włókna węglowego. Wydech ze stali nierdzewnej może być wyposażony w elektryczny system zarządzania dźwiękiem.

Czytaj też: Na ten pojedynek supersamochodów czekaliście

Ulepszono oczywiście również napędzający Ferrari F8 Tributo silnik V8 o pojemności 3,9 litra z podwójnym turbodoładowaniem. Ten generuje teraz całe 776 koni mechanicznych i 882 Nm momentu obrotowego, co przełożyło się na wzrost o 66 KM i 112 Nm i na skrócenie sprintu do 100 km/h o 0,2 sekundy. Teraz sprint F8 zalicza w 2,7 sekundy na drodze ku maksymalnej prędkości ponad 340 km/h.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News